جلیلی: آمریکا نمی‌تواند ما را از حقوقمان محروم کند

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این‌که آمریکا نمی‌تواند با تحمیل تکالیف بیشتر و حقوق کمتر، ما را در ان.پی.تی یک استثنا قرار دهد، گفت: اگر قرار باشد ملت ما در حوزه‌ای استثنا باشد، آن حوزه مربوط به پافشاری در حقوق و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکاست.
کد خبر: ۶۲۳۴۴۴

به گزارش تسنیم، جلیلی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران، خاطرنشان کرد: آمریکا باید بداند که ملت ما اجازه نمی‌دهد یک قدرت استکباری، حقوقش را تضعیف کند و برای ما حدود و شروط تعیین کند. به گفته وی، معاهده ان.پی.تی هیچ‌گونه محدودیتی را برای بهره‌برداری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، از جمله چرخه سوخت و غنی‌سازی ایجاد نکرده است. دبیر پیشین شورای عالی امنیت‌ملی تاکید کرد: ملت ما نمی‌پذیرد یک قدرت استکباری، تکالیف بیشتری را به او تحمیل کند یا حقوق کمتری را به او بدهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: امروز در یک حرکت گسترده، رهبری‌، نظام و ملت‌ ایران به یک افق بلند برای رسیدن به تمدن اسلامی می‌اندیشند و آمریکا نمی‌تواند به خیال خودش ما را از پیشرفت متوقف کند و این یک خیال خام و خواب بی‌تعبیر است.

وی با بیان این‌که آن چیزی که موفقیت‌ها را برای جامعه ما به شکل مثال‌زدنی به ارمغان آورده، اندیشه دینی و وحدت ملت‌ بوده است، تصریح کرد: حتما ما با یک نگاه جامع و یک وحدت ستودنی مبتنی بر اندیشه غنی دینی می‌توانیم پیروزی‌ها و پیشرفت‌های بزرگ‌تری را به دست آوریم. امروز دانشگاه و دانشجویان ما در عین تکثر ، سلایق و علایق مختلف باید تلاش کنند و موانع اصلی را از سر راه پیشرفت کشور بردارند. باید پشتیبان تمام ارکان نظام، دولت، مجلس و نهادهای مختلف در جهت دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها و حقوق ملت باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها