مرد معتاد به شیشه پس از قتل همسرش، از سوی ماموران انتظامی دستگیر و تحویل پلیس آگاهی تهران شد.
کد خبر: ۶۲۳۳۲۱
مرد شیشه‌ای، قتل همسرش را باور نمی‌کرد

به گزارش پلیس آگاهی تهران، ساعت 9 و 20 دقیقه روز جمعه گذشته، وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح به مرکز اورژانس تهران اعلام شد. ماموران اورژانس با حضور در محل، با جسد زن سی‌ودو ساله‌ای روبه‌رو شدند که بر اثر ضربات چاقو به گردن، پهلو و سینه به قتل رسیده بود و شوهرش با دستانی خون‌آلود و در حالتی غیرعادی، از آنان درباره زنده بودن همسرش سؤال می‌کرد.

با گزارش جنایت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مأموران کلانتری 156 افسریه پس از حضور در محل، همسر زن جوان به نام مهدی را دستگیر کردند.

در ادامه پرونده‌ای تشکیل و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی، به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل جنایت در تحقیق از همسایگان اطلاع یافتند، متهم به مصرف شیشه اعتیاد داشته و همسرش(مقتول) با کار در یک آرایشگاه زنانه، هزینه زندگی‌اشان را تامین می‌کرده است.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان دریافتند، زن جوان(مقتول) روز حادثه قرار بوده به منزل پدرش در ورامین برود که هنگام خروج از منزل با همسرش درگیر و توسط وی کشته شده است.

متهم با قرار بازداشت موقت، برای ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
۰
۰
چرا دولت برای معتادین و قاچاقچیان شیشه حكم اعدام نمی گذاره ؟؟؟؟؟؟؟؟
ارتان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
۰
۰
اگر ده هزار سال دیگه اعدام كنید مشكل حل نمیشه شما اگه واقعا میخواهید از این اتفاقات رخ نده ریشه مواد رو از بیخ بزنید و گرنه به جایی نمیرسیم...كسی كه مواد میزنه به نظرم خودش قربانیه كسی كه به خاطر مصرف مواد مخدر دست به چنین قتل هایی میزنه خودش یه قربانیه من امثال اینا رو گناه كار نمیدونم یه خورده به خودتون بیایید مشكل رو ریشه یابی كنید ذهن مردم رو هم مسموم كردید همه دچار روحیه خشونت امیز شدن تو كامنتا میبینم همه از اعدام حرف میزنن هیچ مشكلی روی زمین وجود نداره كه با خشونت قابل حل باشه همش موقتیه راه درمان راهیست كه از روی فكر و منطق به دست بیاد خواهشا به بیراهه نرید... متشكرم.
مرد ماهیگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
۰
۰
اعدام اعدام به سلامتی هركه هر جرمی كه مرتكب میشه سریع میگه تو توهم بودم اینم شده پیشه جدیدشون این افراد اصلا اگر از طرف اولیای دم هم رضایت بگیرند بازهم باید با قاطعیت اعدام بشن واقعا انگل جامعه هستند حالا شما همش بگید بیمار هستند ملت چه گناهی دارند كه در سایه نا امنی این افراد زندگی كنن

نیازمندی ها