با شنیدن نام کروش بهتر می توان قضاوت کرد

کاپلو: بازیکنان ایرانی را نمی شناسم

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: با شنیدن نام کروش روی نیمکت ایران متوجه می‌شویم آنها تیم خوبی هستند و می‌تواند بازی مقابل این تیم دشوار باشد.
کد خبر: ۶۲۲۸۶۶
کاپلو: بازیکنان ایرانی را نمی شناسم

فابیو کاپلو در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به برزیل در مورد شرایط تیم ملی روسیه و شناختش از فوتبال ایران صحبت‌های زیر را انجام داد.

در قرعه‌کشی جام جهانی در انتظار چه اتفاقی هستید؟

قرعه‌کشی جام جهانی را یک لاتاری و شانس نمی‌دانم و امیدوارم بتوانیم در گروه خوبی قرار بگیریم.

 شرایط تیم ملی روسیه به چه شکلی است؟

اکنون شرایط خوبی داریم اما پس از مشخص شدن گروهمان باید بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم در جام جهانی عملکرد قابل قبول و مورد نظرمان را ارائه کنیم.

فکر می‌کنید چه تیم‌هایی در جام جهانی 2014 مدعی قهرمانی هستند؟

این مسئله تا اندازه‌ زیادی به قرعه‌ها بستگی دارد و باید دید گروه‌بندی مسابقات به چه شکلی است و آیا تیم‌هایی مثل برزیل، آلمان و ... می‌توانند به اندازه یک مدعی ظاهر شوند. ممکن است این تیم‌ها در گروه سختی قرار بگیرند که این مسئله در مراحل بعدی وضعیت تیم‌ها تأثیر زیادی دارد. نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن خیلی از شرایط با صراحت در این مورد صحبت کنیم.

 از تیم‌های آسیایی شناخت دارید؟

تیم ملی ژاپن و کره در سال های اخیر با عملکردشان در جام جهانی خود را اثبات کردند. آنها بازی‌های بسیار خوبی انجام می‌دهند و می‌توانند برای تیم‌های خوب اروپایی و آمریکای جنوبی خطرساز شوند. نمی‌توانم با صراحت بگویم این تیم‌ها حریفان آسانی هستند یا نه. نباید در جام جهانی هیچ بازی را ساده پنداشت. 32 تیم در این مسابقات حضور دارند که برای دفاع از فوتبالشان پا به میادین می‌گذارند.

 از تیم ملی ایران چقدر شناخت دارید؟

سرمربی این تیم را به خوبی می‌شناسم. کروش مربی دارای کارنامه شناخته شده در جهان است و می‌توانیم با شنیدن نام او روی نیمکت ایران خیلی راحت در مورد تیمش قضاوت کنیم.

آیا با بازیکنی در تیم ملی ایران آشنایی دارید؟

بازیکنی را نمی‌شناسم اما می‌دانم کروش روی نیمکت این تیم حضور دارد و می‌تواند حریف سختی باشد. مطمئناً او با آشنایی که از تاکتیک‌های فوتبال دارد می‌تواند تیم خود را به خوبی آماده مسابقات کند.

 دوست دارید با تیم‌های آسیایی و تیم ملی ایران هم‌گروه شوید و آیا آنها را حریفان ساده‌ای می‌دانید؟

من چنین فکری نمی‌کنم. ایران مطمئناً پتانسیل دارد که توانسته از میان تیم‌های آسیایی به قدرت به جام جهانی صعود کند. نمی‌توانیم بگوییم بازی با این تیم راحت است چرا که هدایت این تیم را کارلوس کروش به عهده دارد. اگرچه اکنون از تیم ملی ایران شناخت کافی ندارم اما بعد از قرعه‌کشی جام جهانی و در صورت هم‌گروه شدن می‌توانیم روی این مسئله تمرکز کنیم. در حال حاضر نمی‌توانم با صراحت در مورد فوتبال ایران و بازیکنانش اظهارنظر کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها