این ترس بایدریخته شود

پروین: کاری کنیم تیم ملی کت بسته به جام جهانی نرود

قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل جمعه برگزار می شود اما علی پروین می گوید که هیچ فرقی ندارد با کدام تیم همگروه شویم.
کد خبر: ۶۲۲۳۶۳
پروین: کاری کنیم تیم ملی کت بسته به جام جهانی نرود

سایت جام جم ورزشی- علی پروین که هنوز در تب و تاب بازی با میلان به سر می برد و هر روز درباره آن و حواشی اش صحبت می کند امروز گفت وگویی با فارس انجام داد که خلاصه این گفت و گو که به صحبت هایش در مورد جام جهانی می پردازد در ادامه آمده است:

*به نظر من قرعه شانس است هیچ کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند و ما هم نباید دنبال قرعه و این حرف ها باشیم چون خودمان را گول می‌زنیم.

*باید بچه‌‌های خودمان را برای بازی با مسی و رونالدو آماده کنیم و پنج بازی قوی انجام دهیم که شیرازه بچه‌‌ها کشیده شود و فشار مقابل تیم‌های قوی را تحمل کنند.

*باید کاری کنیم که تیم ملی کَت بسته به جام جهانی نرود. اگر بخواهیم اینطور برویم و فقط نگران و دلواپس باشیم زنگ تفریح می‌شود. اگر بخواهیم از تیم‌های بزرگ بترسیم زنگ تفریح می‌شویم.

*سالی که به جام جهانی رفتیم به هلند برخورد کردیم یادم نمی‌رود صبح فردا که از خانه بیرون آمدیم همه زدند 5،10 و 12 گل از هلند می‌خوریم اما در جام جهانی چه اتفاقی افتاد چقدر ما تیم‌ها را اذیت کردیم چون بدون ترس به جام جهانی رفتیم.

*همه دوست دارند مسی، رونالدو، نیمار را مقابل تیم ملی ایران ببینند اما اگر بچه‌ها را ببندیم و داخل زمین بیندازیم چه فایده‌ای دارد هفت الی هشت ماه به جام جهانی مانده باید به دنبال این باشیم ترس بچه‌ها بریزد.

*فقط باید یک کم خرج کرد. پنج تیم قوی بیاوریم. فدای سرتان پنج گل هم از آنها بخوریم عیبی ندارد از این بهتر است که در جام جهانی زنگ تفریح بشویم و همه به ما بخندند.

*آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم هنوز هم دیر نشده و از مسئولان می‌خواهیم که به دنبال بازی تدارکاتی قوی باشند و بازیکنان ساق‌شان به ساق‌های بهترین‌های جهان قبل از جام جهانی بخورد و ترس‌شان بریزد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها