تقدیر رییس قوه قضاییه از هیات مذاکره‌کننده هسته‌ای

نباید حیات و ممات کشور را به توافق اخیر گره زد

آیت الله آملی لاریجانی با اعلام اینکه نباید اجازه لغزش و خطا به قضات داده شود گفت: دادسرای انتظامی قضات به عنوان رکن دستگاه قضایی باید با تدبیر و ظرافت در عین حفظ شأن و استقلال قضات، فضای هرگونه خطا، لغزش و تجری را از آنان بگیرد چرا که در صورت هرگونه لغزش و خطای قضات، جامعه آن را به حساب کل قوه قضاییه خواهد گذاشت.
کد خبر: ۶۲۱۲۸۸
برخورد قاطع با تخلف قضات و صدور آراء ناصواب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از  اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه، رئیس قضاییه صبح امروز در دیدار با رئیس و قضات دادسرای انتظامی قضات با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی از ارکان اصلی نظام اسلامی است، از دادسرای انتظامی قضات نیز به عنوان رکن مؤثر دستگاه قضایی نام برد و گفت: با چنین نگاهی قطعاً می‌توان به روشنی جایگاه و اهمیت بالای کار دادسرای انتظامی قضات را درک کرد.

 آملی لاریجانی «قوه قضاییه سالم و مقتدر» را مرهون داشتن ابزار مناسب دانست و افزود: دادسرای انتظامی قضات حسب قانون نقش بسیار پر رنگی در رسیدن به قوه قضاییه سالم و مقتدر دارد.

رئیس قوه قضاییه به «قانون نظارت بر رفتار قضات» و وظایف و اختیارات دادسرای انتظامی مبتنی بر این قانون اشاره و تأکید کرد؛ مطابق قانون نظارت بر رفتار قضات، وظایف سنگینی بر دوش دادسرای انتظامی قضات گذاشته شده است که اخلاص، پشتکار و تلاش بی‌وقفه قضات این دادسرا را در تحقق این وظایف که همان نظارت جدی و مستمر بر رفتار و عملکرد قضات است؛ می‌طلبد.

وی افزود: در اهمیت و حساسیت وظایف قضات دادسرای انتظامی قضات همین بس که کار این مجموعه، قضاوت درباره عملکرد قضات است و البته این مسئله مستلزم رعایت نکات و شرایط خاصی است.

رئیس دستگاه قضا«توجه جدی به حفظ استقلال قضات» را یکی از مهمترین نکاتی دانست که باید در روند رسیدگی به تخلفات احتمالی قضات به آن توجه شود.

آملی لاریجانی گفت: به عنوان رئیس قوه قضاییه همواره مدافع حفظ استقلال قاضی و دستگاه قضایی بوده‌ام مگر اینکه در مواردی آرایی خلاف شرع صادر شده باشد که موظف به مخالفت با چنین آرایی هستم.

وی تأکید کرد: روند بازرسی‌ها و نظارت‌های دادسرای انتظامی قضات نباید به گونه‌ای صورت گیرد که شجاعت قاضی را سلب و به استقلالش خدشه وارد کند.

آیت ا... آملی لاریجانی با تأکید بر تذکر دادن درباره تخلفات جزئی و شکلی قضات در صدور آراء خواستار برخورد جدی با تخلفاتی شد که موجب تغییر آرا و احجاف به مردم می‌شود.

رئیس قوه قضاییه افزود: باید از ورود به حریم خصوصی قضات به بهانه پیگیری و نظارت بر رفتار و عملکرد آنان و به احتمال وقوع تخلف و خطا پرهیز و در عین حال با جرایم و عملکردهایی که موجب تأثیرگذاری ناصواب در صدور رأی می‌شود، برخورد جدی و قاطع شود.

وی با بیان اینکه گاه ممکن است تخلفات، خطاها و برخوردهای نامناسب معدودی از قضات را به پای تمام قوه قضاییه بنویسند و دادسرای انتظامی قضات به همراه سایر ارکان نظارتی این قوه وظیفه دارند ضمن برخورد با قضات متخلف موجب اعتماد بیش از پیش افکار عمومی به دستگاه قضایی شوند، به ضرورت بازدارندگی احکام این دادسرا نیز اشاره کرد و گفت: این مسئله حساب معدود قضات متجری شده در دستگاه قضا را از اکثریت قضات پاکدامن، شریف و پرتلاش و عادل جدا می‌کند.

رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: قوه قضاییه از طریق نظارت، بازرسی و پیگیری عملکرد قضات و اطلاع رسانی نتایج آن به مردم، به آنان بگوید و اطمینان دهد که خودش تخلفات احتمالی را می‌بیند و فضای تخلف را از قضات می‌گیرد.

آملی لاریجانی «مجموعه فعالیت‌های انجام شده در قوه قضاییه را با وجود برخی کاستی‌ها و مشکلات، بسیار ارزشمند دانست» و افزود: بسیاری از مردم با مفاهیم حقوقی و  وظایف قوه قضاییه و شرایط و نحوه خدمت رسانی قضایی آشنا نیستند و حتی برخی افراد خاص نیز اطلاع ندارند که قوه قضاییه چگونه عمل می‌کند و حتی نمی‌دانند که قوه قضاییه دارای قانون، ساختار و تشکیلات نظارت بر عملکرد قضات است و اینگونه مسایل مناسب است که به خوبی اطلاع رسانی شود.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شفیعی دادستان انتظامی قضات با ارایه گزارشی از عملکرد این دادسرا از رسیدگی به سه هزار و 121 پرونده در شش ماه نخست امسال خبر داد و گفت: مجموع پرونده‌های بررسی شده در شش ماه نخست امسال منجر به صدور رأی تعلیق در 3 درصد از این پرونده‌ها شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۳۵
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
۰
۰
با سلام من پرونده ای در دادسرای زنجان علیه بنده مطرح بود با وجود دارا بودن وصف حقوقی عنوان شرط ضمن عقد و داشت بازپرس وقت با وجود چنین پرونده ای قرار بازداشت صادر و موضوع را كیفری تلقی و قرار مجرمیت شادر ونزدیك 45 روز بنده را در بازداشت نگه داشت ودادگاه جزایی موضوع را مالی تلقی وحكم براءت دادن بنده از این بازپرس شكایت نمودم منتظر رای دادگاه انتظامی هستم ولی هیچ تعلیقی برای ایشان در نظر گرفته نشده در دادسرا ولی تخلف ایشان احراز گردیده آیا این موضوع بزرگ نیست از لحاظ انتظامی كه از كار فعلا معلق میشدن باز منتظر تصمیم دادگاه انتظامی میمانم .ممنون
علی جوربنیان
-
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
با سلام
واقعا بی عدالتی در بعضی از پرونده ها بیداد میكند و اگر آدمهای بیسواد و ضعیف چون من به این نوع قضاوت دچار شود از همه چیز نا امید میشود.چطور میشود یه پرونده در رامسر كه 100درصد مضمون ان ساختگی و با جعل اسناد كه100درصد آن رسیدگی شد و كذب بودن آن در پرونده است نادیده گرفته میشود و قاضی محترم آنرا به شورا ارائه داده و مسئول آن شورا آقای جعفری كه در روبروی سینما فتح رامسر به اصطلاح بنگاه معاملاتی دارد و در آن بنگاه عریضه نویسی میكند این پرونده مهم را كه تحت تاثیر شاكی قرار گرفته و....حكم در این پرونده صادر میكند.اخه كدوم عدالت یك پیرمرد و یك پیرزن شاكی این پرونده مال و منالشان را در كف دست این بی كفایتان قرار دادند و24 ساعته آمال نفرین قرار گرفته اند كدوم نظارتی وجود دارد چه كسی میتواند پیگیر شود و از كجا ..................
شاكی
Netherlands
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
۱
۰
دراستان قزوین شهرستان آبیك شعبه ...قاضی .... قبل ازبررسی محتویات پرونده باكلمات ركیك و توهین قصدتخریب شخصیت شاكی و متشاكی كه با صدای بلند كه هموز یادنگرفته اند كه مولا علی با قاضی كه باصدای بلندبا متهم حرف می زدند چگونه رفتار نموده شما با لباس مبدل وبیگانه با تحقیقات نامحسوس متوجه ایشان خواهید شد ....
علی صفر همه خانی
-
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
دادستان كل كشور .مگر در بند شش ماده هشتادو چهار ایین مدنی نیامده كه موصوعی كه قبلا بررسی شده وحكم قطعی صادر شده دیگر قابل رسیدگی مجدد نیست پس ما با این قضات تازه بدوران رسیده چكار كنیم پرونده ۹۴۰۹۱۱شعبه هشتم تجدید نطر كرمانشاه62358
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
دراستان ... شهرستان... بازپرس بدون اینكه جرمی اثبات بشه قرارمجرمیت را صادركرده و دادستان محترم نیزكیفرخواست را تآئیدفرموده اند درخواست بازپرس 4میلیون كفالت ولیكن آقای دادستان تبدیل به وثیقه 4میلیونی نموده اند شاكی شكایتی مبنی بریك ورقه كپی دال برسوءاستفاده از سندسفید امضاء داشته ولیكن اصل برگه وجود نداردآیا این كاربدون كارشناسی، قانونی است ؟؟
محمدعلی مرادی
Germany
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
با عرض سلام وتحیات /حقیر اكر خداقبول كند.18 سال خدمت صادقانه در یك اداره فرهنگی و مذهبی داشتم. ولی در گرد باد یك پرونده افتادم كه به كلی به دلیل یك قضاوت سطحی قضات برونده ,خدا راشكر كفتم كه قاضی نبودم . ودیدكاه حقیر خانواده و دوستانم كه در جریان هستند از عدالت و دقت دستكاه قضا كمرنك نمودز خودتان قضاوت كنید: 1-میشود قاضی بیاید و دربازداشتكاه و درسلول انفرادی بازجویی كند؟ 2-میشود قاضی حتی یك جلسه حضوری بركزار نكند و رای قطعی صادر كند؟ 3- میشود در یك برونده راشی وجود نداشته باشد ز ولی مرتشی باشد؟ 4-میشود هیجكسی از من شاكی نباشد ولی حبس 5 سال تایید كنند؟ 5- میشود رای صادره یك قاضی بعد از جهارماه ابلاغ كردد؟ 6- میشود قاضی لجبازی كند و قبل از صدور حكم به متهم بگوید، این تنها اتهام تو را به ارتشا ثابت میكنم . 7- و..... / حق الناس و لباس قضاوت امیرالمومنین جه میشود؟ اتفاقی این صفحه را دیدم و از صحبتهای ریاست محترم قوه قضاییه بسیار خوشحال شدم و كفتم درد دلم را بنویسم , شاید با توكل بخدا كسی پیدا شد و حقم را بگیرد.انشاالله (یا علی) تلفن تماس ...
حسین جمالی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
۰
۰
اینجانب بیش از دو سال است كه با مدارك ثابت شده و روشن از قضات شكایت كرده ام كه تا كنون هیچ جوابی در یافت نكرده ام اگر تهران ودادسرای انتظامی قضات اهل رسیدگی بودند تا هنوز پرونده ام راكد نبود . رسیدگی كجاست لطفا وعده مردم ندهید تا هزینه كنند و مدرك به تهران بفرستند . اگر راست می گوئید بیائید تا پرونده هایم را یكی یكی به شما نشان دهم . شما كه اهل رسیدگی نیستید
اسفندیارهاشم زادها
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
۰
۰
اینجانب باداشتن سندرسمی سه دانگ عرصه واعیان وسرقفلی وكسب وپیشه ازششدانگ یكباب مغازه كه دادخواست خلع یدداده بودم دادگاه بدوی خوانده رابه خلع یدمحكوم كرده بودمتاسفانه دادگاه تجدیدنظربااستنادبه فتوكپی قرارداداجاره جعلی كه خوانده نتوانسته بوداصل آنرادردادگاه بدوی ارایه نمایدرای دادگاه بدوی رانقض نموده است آیاچنین حكمی رواست درضمن جهت اطمینان موضوع پرونده درشعیه دوم دادگاه حقوقی شهرستان ... مطرح شده بودوحكم خلع یدصادرشد ه بودولی درشعبه نهم دادگاه تجدیدنظر ... بتوسط رییس محترم شعبه تاییدمتاسفانه بتوسط مستشاران مربوطه نقض گردیده بود
خانواده شهدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
۰
۰
تخلف دادیار شعبه اول داد یاری دادسرای ناحیه .... تهران

بازداشت غیر قانونی به دلیل نداشتن مدرك و ادله قانونی
وقتی متوجه میشود تخلف كرده است تصمیم میگیرد با فشارقراردادن زندانی ازاو اعتراف بگیرد تا سر پوش
به تخلف خود بگذارد كسی كه بیگناه است اعترافی نمی كند
وقتی پیگیری میشود اعلام میكند سند بگذارید حال كه سند آورده شده است از ارسال نامه خودداری میكند
به داد ... برسید به دادش برسید
بی گناه در زندان اوین است
مگر هرچه قاضی میگویند صرف قاطع درست است
بعضی قضات دادگستری خلاف زیاد دارند چرا رسیدگی به این پرونده نمیشود یكی به داد این بنده خدا ... برسد


س تحویلداری
-
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
با عرض سلام
در مورد رسیدگی به پرونده های حقوقی و كیفری در دادگاه ها مخصوصا در استان گیلان واقعا غیر منصفانه است و متاسفانه هیچگونه نظارتی در این خصوص انجام نمی گیرد. در مورد پرونده ما با توجه به اینكه تمام اسناد و مدارك و رای كارشناس محترم دادگاه و همچنین رای دادگاه بدوی اظهارات شهود همه به نفع ما بوده ولی در شعبه نهم دادگاه تجدید نظر رشت این رای نقض شد .با توجه تاكید نماینده ولی فقیه گیلان و حاج اقا نیری مبنی بر غیر شرعی بودن رای هیچگونه ترتیب اثری داده نشد و رئیس دادگاه تجدید نظر به ما اعلام كرد كه با رای قطعی صادر شده نمی توان كاری كرد .حال سئوال بنده این است ایا در مملكتی كه قوانین اسلام حاكم است تا كی باید شاهد این همه بی عدالتی باشیم چرا هیچ گوش شنوایی نیست تا مشكلات مردم بشنود و حلال مشكلات مردم باشد تا كی باید شاهد این وضعیت باشیم وقتی كسی به قانون پناه می اورد چرا قانون به وی پشت می كند امیدوارم كسی به درد دل این حقیر گوش داده و در صدد رفع مشكلم بر اید
محسن كاظمی لواسان نژاد
-
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
۰
۰
با سلام وعرض ادب واحترام وتوفیقات روز افزون لطفا به گیلان شهرستان صومعه سرا بازرسی بفرستید كه اینجا قضات بدون مطالعه پرونده رای میدهند وهر كسی كه از تهران آمده را به زندان میفرستندوصحبتها به هیچ كجا نمیرسد وقاضی یكطرفه حكم میدهد
حشمت اله هارون آبادی
-
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
با درود بر زحمتكشان عرصه قضاوت كه خیلی كم بنظر میرسند.
در استان كرمانشاه چرا اینقدر اخلاق و ادب اكثر قضات و كارمندان نسبت به ارباب رجوع در سطح پایین است چرا باید حرمت را رعایت نكرد ،چرا باید فرقی بین متهم و مجرم و سائل قایل نبود .اگر به آخرت ایمان دارید پیگیری كنید .درسته مملكت خیلی در وضعیت بد اخلاقی قرار دارد و مسایل مهمتری هست برای پیگیری اما هر چه باشد حق حق است باید گرفته شود ، اكثر قضات توهم دارند مبنی بر اینكه به خود اجازه می دهند هر چه از دهنشان بیرون می آید چه درست و چه نادرست بگویند و كسی هم جرات برخورد با آنها را ندارد چرا كه قدرت در دستشان می باشد و برخورد ناشایست و بازداشت خودرا انجام می دهندو تا بخواهید شكایت كنید و نتیجه بگیرید عمر به پایان رسیده است چرا كه در ایران در یك سیستم تنها و تنها یك قاضی نیست بلكه تمامی سیستمها اینطوری گرفتار این معضل هستندو تنها رییس قوه قضاییه هست (هر كه باشد)كه می تواند برخورد قاطع كند هر چند می دانم كه خودم را خسته می كنم و این مطلب را نوشتم اما امید به امر به معروف و نهی از منكر دارم و عوارض آنرا هم می پذیرم و این هم آدرس برای صحت و سقم موضوع.اسلام آباد غرب 09188360647
سعید عباس زاده
-
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
سعید عباسزاده از یزد بشماره 09103932460زمانی كه شعبه نه بازپرسی یزد سرقت اموالم از منزل را برای سارقات مجاز میداند ایا دلیل بر بی كفایتی دادسرای انتظام قضات نیست؟كه افراد را در تجاوز اشكار به قانون ازاد میگذارد.یا بحران مدیریت موجب تخلف فوق هست
محمد
-
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
سلام من یك پرونده در مجتمع قضایی بعثت ناحیه۱۶ تهران شعبه ۱۸۷ حقوقی دارم. من در دلدگاه محكوم به پرداخت سهم الارث مورث شدم ولی دادگاه به جای استعلام از اموال پدرم اموال مرا توقیف كرده و دادخواست شخص ثالث دادم ولی امروز یا فردا می كنند ولی اینكاری كه قاضی كرده غیرقانونی هم از لحاظ شرعی و هم از لحاظ قانونی می باشد و قاضی كه اموال مرا توقیف كرده دارای مدرك تحصیلی سیكل می باشد من كه گفته های اقای لاریجانی رو قبول ندارم
سحر آروند
-
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
پیشنهاد میكنم چند جلسه كلاس ادبیات و اصول صحیح صحبت با ارباب رجوع برای قضات محترم بذارید و معنای مصونیت قضایی رو برای این عزیزان توضیح بدید كه فكر نكنن وسط چاله میدون وایسادن و مثل یك آدم بی فرهنگ و عامی عربده كشی كنن ... واقعا رفتار بعضی از قضات شرم آوره و باید ازشون سوال كرد كه كدوم قانون به شما اجازه فحاشی به این ملت رو میده؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
با سلام. واقعا بعضی از قضات خیلی بی ادبانه با شاكی برخورد می كنند و بنا به میل خود رای می دهند آیا واقعا جائی هست كه بتوان حق واقعی خود را ستاند؟؟؟!!!
خدایارسلیمانی
-
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
۰
۰
خلاصه روز موعود رسید قاضی اصلآ نه اجازه دفاع به من داد نه نگاهی به مداركم انداخت و جلو همه برام گفت كه رای دادگاه بدوی را نقض خواهد كرد مجبورا 3بار لایحه دادم اصلا احساس نكرد كه منم انسانم حق صحبت دارم لااقل جانبازی هستم خلاصه پس از17 سال زمینی كه سندخرید داشتم ومالكش بودم ورای انتقال مال غیر دردادگاه پس از4سال دوندگی صادر شده بود در یك لحظه نقض كرد زمینی كه بدون اجازه و اطلاع من كه با مدرك كتبی كه داشتم از دستم رفت دو بار نزد قاضی رفتم برایم گفت تا رای به دستشان نرسیده برو التماسشان بكن تا حقت رو بدهند من كه یك جانبازم اینطور بلآ به سرم آمده شما را به خدا جواب منو بدهید راهنمائی كنید ممنون
محمد
-
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
سلام علیكم حدود 50 روز پیش از یكی از قضات شكایت كردم با توجه به اینكه از سازمان محل خدمت قضایی توضیح خواستند متاسفانه تاكنون پاسخ دادسرای انتظامی قضات را نداده اند لطفا راهنمایی بفرمائید چه كار باید بكنم ممنونم
ناهید
-
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
۰
۰
قضات محترم باتخلف سهوی یا عمدی بارای ناحق باعث ضرروزیان گردیدند آیا مطالبه ضرر وزیان ازقاضی باسند معتبر می توان داشت
اكبر
-
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
بنده جهت شكایت از یك قاضی چهار بار به دادسرای انتظامی قضات مراجعه كردم شكایت بنده را به جهت اینكه موارد تخلف را باید با تبصره و ماده مینوشتم قبول نمیكردند كه با اصرار بنده قبول و اعلام عدم رسیدگی وبایگانی بودن پرونده را به لحاظ فوق از طرف معاونت دادستان و نا امیدی بنده شد ونود در صد وكلا هم از پذیرش وكالت سر پیچی میكنند كه از هشت تخلف قاضی یكی اینكه بدون اخذ وثیقه ورضایت شاكی متهمین از زندان ازاد شده اند كه با مستندات موجود قابل ذكر میباشد بالاخره سوال بنده اینكه ایا همه باید مثل قضات درس قانون بخوانند تا از طریق ماده تبصره به حقشان برسند؟پس بیسوادان و پیرمردان قدیمی ایا حقشان پایمال شود؟خواهشا منو راهنمایی كنید.
اكبر
-
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
با سلام چرا به سوالات ما جواب نمیدید؟
بهزاد بهراد
-
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۰
۰
بنده به عنوان شاكی یك پرونده به شماره94799در ماده 477 دادگستری كرمانشاه دارم كه متهمی ازبنده كلاه برداری نموده و جالب اینجاست كه هیچكدام از قضات مراحل مختلف پرونده از بنده بازجویی ننموده اند و در روز روشن حق بنده راپایمال نموده اند
لذا تقاضای رسیدگی و احقاق حقوق پایمال شده ام توسط قضات را دارم
حسن جمالی
-
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
با عرض سلام اینجانب متهم یك پرونده در دادگستری تنگستان بودم كه شاكی برگه های پزشكی متخلفانه را مبنی بر ضرب و جرح علیهم به دادگاه ارائه دادند با توجه به اینكه در دفاعیاتم با ارائه دلایل روشن بی گناهی خود را اثبات نمودم وهمچنین خواهان كمیسیون پزشكی بودم كه قضات با پارتی بازی وتخلفات فاحش از جمله امتناع از ارجاع ایشان به كمیسیون بناحق در دادگاه بدوی صدور رای نمودند وبرای اینكه پرونده در دادگاه تجدید نظر نرود به بهانه اجازه قانون در میزان دیه این رای را در دادگاه بدوی قطعی كردند با اثبات تخلفات قضات به دادسرای محترم انتظامی قضات از سه قاضی پرونده بازپرس - دادستان - وقاضی شعبه 101 شكایت كرده ام كه هنوز جوابی دریافت نكرده ام وسپس از شاكی بر روی برگه های پزشكی اش در دادگاه شكایت نمودم وخواهان كمیسیون شدم كه قضات با اكراه دستور دادند در كمیسیون تخلف را اثبات كرده ام كه ایشان با ارائه عكس رادیولوژی بی تاریخ شكستگی قدیمی را به گردن اینجانب انداخته است اما قضات با اثبات تخلفش بجای مجرم شناختنش هنوز دارند با او همكاری می كنند تا به حال قضاتی امثال چراغ زاده - قاسمی زاده - دهقانی - دشتی - احسان بخش و مختاری دادگاهی در تنگستان ساخته بودند كه رایها را بر خلاف مستندات ومدارك پرونده نوشته متخلفین ومجرمین را یا تبرئه یا حاكم وبی گناهان را محكوم می كنند . امید وارم رئیس قوه قضائیه ومسئولین قوه قضائیه به تنگستان بیایند تا پرونده هایی را به آنها معرفی كنم تا بدانند این قضات چه حقها را با بی عدالتی وپارتی بازی پایمال كرده اند وبجای قضاوت وبرگرداندن حق مردم ....
ناشناس
-
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
اگر قرار بود در این نظام با قضات متخلف برخورد شود كه اینقدر علنی آنها فساد نمیكردند بنده فكر میكردم اگر قاضی تخلف انجام بده با رفتن به اداره اطلاعات یا بازرسی مو از سر آنها میكند اما وقتی مراجعه كردم و تخلفات انها را كتبی گذارش دادم فهمیدم برخورد با قضات بیشتر به جك شبیه است تا واقعیت . معاون دادسرای شهرستان گچساران علنی از جاعلین دفاع میكند و میگوید جعل سریال گوشی تلفن همراه جرم محسوب نمیشود و برادرش مستقیما به كلانتری مراجعه وجاعلینی كه در مغازه آنها گوشی سرقطی كشف شده را آزاد میكند با وجود اینكه شكایت بنده از انها هنوز نهایی نشده و رای صادر نشده آنها بدون اینكه وثیقه ای گذاشته باشند آزادند و هر بار مرا میبینند میگویند پارتی رو حال كردی ؟ البته خدا رو شاكرم دیدم نسبت به خیلی چیزها باز تر شده
محمد باقری
-
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
با سلام در استان همدان تقاضای اعسار از هزینه دادرسی را از بدو ارجاع قبول نمیكنند وهیچكس رسیدگی نمیكند
اراز
-
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
تو رو بخدا تو رو به جان بچه هاتان كه ما هم بچه پدر وماداری هستیم رییس قوه قضاییه اجازه ندهند با بی كفایتی بعضی از قاضی های محترم كل سازمان زیر سوال بره مردم ناراضی باشند همانند خطبه 17نهج البلاغه با قضات متخلف برخورد كنید و در این امر جدی عمل كنید
حمید
Spain
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
۰
۰
باسلام
لطفا ی نظارتی روی قاضی های دادگاه شهر كرمانشاه داشته باشید.وضع خیلی خرابه!
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
۰
۰
با سلام به خدمت بازرسین محترم قوه قضاییه اگر میشود یك سری به نقده در آذربایجان غربی هم بزنید پای صحبتهای وكلای این شهر در خصوص اعمال قانون از جاتب دادگستری این شهر بشینید چرا یك عدهای منفعت طلب خدا نشناس در این تشكیلات باید آبروی نظام را كه ما برای آن خونها داده ایم ببرند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
۰
۰
با سلام..سال ۸۷ یه ملك در بروجرد خریداری كردم.متاسفانه فروسنده ملك علیرغم انتقال قطعی سند و قبض تخلیه محضری،ملك را تخلیه نكرده و در دادگاه طرح شكایت كذب مبنی بر خرید مجدد ملك نموده و متاسفانه قاضی دادگاه بروجرد،صرفا به استناد اظهارات شاكی و وكیل مدافع ایشان و بدون هیچگونه مدارك و مستنداتی مبنی بر پرداخت وجه و هرگونه قرارداد ، رای علیه بنده داده و دستور ابطال صادر رسمی ثبتی صادر نموده..واقعا جای تاسف داره كه چگونه با آبروی خون شهدا،بازی میشه.دیگه ملك نخرید كه قضات اینچنینی،چنان میكنند..
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
سلام .برادر بزرگوار حق با شماست
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۰
۰
به نام خدا
با سلام و احترام
از روند مختومه شدن پرونده هابه بهانه هایی همچون فراهم نبودن شرایط اجرا و یا كسر موقت از آمار و یا ارسال به شورای حل اختلاف جهت سازش كه هیچ دلیلی جز كمیت گرایی اخیر در دادگستریها و دادسرا ها با توجه به پرداخت اضافه كار و پاداش و تشویق بر اساس آمار عملكرد و كسب امتیاز ، ندارد و باعث سرگردانی مراجعین و یا عدم اجرای احكام صادره و عدالت میگردد به شدت انتقاد دارم استدعا دارم چاره ای اندیشیده شود ضمنا در این خصوص و جهت اثبات ادعای خودم مصداقهای زیادی دارم و میتوانم ارائه دهم
مصطفی بیگ اقا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۰
۰
جناب اقای لاریجانی خواهشمندم با توجه به فرمایشات جنابعالی استدعا دارم خصوصا در رابطه با دادگاههای استان البرز رسیدگی خاص فرمایید قاضی ها هر كاری بخواهند میكنند .بداد برسید ممنون از شما
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
۰
۰
تقاضای عاجزانه دارم به پرونده خودرو سواری آزرا در دادگستری شهرستان پارس آباد مغان رسیدگی فرمائید و ببینید چطور به ناحق بخاطر ادعای خلاف واقع یه شاكی نفوذ دار چطور ملتو به دردسر انداختن و حق 12 صاحب سند بیگناه رو دارن پایمال میكنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
سلام بنده از استان بوشهر شهرستان كنگان میخواستم در مورد قضات دادگاه كنگان كه تبعیض بین ارباب رجوع ها قایلند وجوری با مردم رفتار میكنن كه انگار نوكر ویا بله قربان گو اونا هستیم وتصمیماتی كه اگر صدور حكم آن را دست یك دانش آموز دوره راهنمایی میدادن میتونست مثلا پرونده به شماره بایگانی 951015 شعبه بازپرسی قاضی رسولی متهم با اینكه در جلسه علنی اعتراف به جرمش كرد دو روز بعد منع تعقیب زد ازش دلیلش رو پرسیدم جواب داد كه متهم كهولت سن داشت و دوست داشتم اینم جواب ما یه پرونده نوامیسی و خانوادگی دست مصطفی واعظ معاون دادستان شماره پرونده940998771940070و شماره بایگانی 940073وپرونده خیانت در امانت كه بنده تمام مدارك وشهادت شهود روی پرونده داشتم سند خودرو قولنامه، متهم بعد از یكسال فراری بودن دستگیر وباسند ازاد شد 5روز بعد منع تعقیب توسط شعبه دوم دادیاری صادر شد9409977719500951شماره بایگان940900قاضی حبیب زارع تو رو خدا دارن جلو چشمم حق خوری میشه به دادم برسین ثواب داره بیشتر از حقم هم نمیخوام بخدا
طیب نساری
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
۰
۰
باسلام...
پدر بنده به عنوان راننده بلدوزرمعدن به كارگرفته شده امافاقدگواهینامه ویژه ومدارك مهارتی معدن بوده وشركت صاحبكارقوانیین وضوابط ایمنی معدن رارعایت نكرده وپدرم حین كار بابلدوزر واژگون شده وفوت كرده.كه صاحبكارحق نداشته بلدوزر روبه شخص بدون صلاحیت بدهد.پدرمان راچهل درصدمقصر نموده اند وآن ۶۰درصد دیه رابه جای خسارت واروه به بلدوزر به مانمیدهند وحق خانواده ماكاملا پایمال میشه .وباید صاحبكارصد درصدمقصر میشد.چون قتل شبه عمدبوده. ازاستان همدان شهر نهاوند
لطفا راهنمایی كنید پرونده واقع درشعبه اجرایی كیفری نهاوند

نیازمندی ها