در گفت‌وگوی اختصاصی «جام‌جم» با زورگیران جنجالی تهران تشریح شد

ناگفته‌های خفت‌گیران صدر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به دلیل ایجاد گره ترافیکی عوارضی، بابت ورود به پل طبقاتی صدر عوارضی گرفته نمی شود.
کد خبر: ۶۲۰۶۷۱
کسی سر پل صدر، دست به جیب نشود
سردار رحیمی صبح امروز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح پل طبقاتی صدر در جمع خبرنگاران با بیان این که با افتتاح پل شهید صدر بخش زیادی از ترافیک بزرگراهی شمال، شمال شرق و غرب را کاهش می دهد، اظهار کرد : بیش از 30درصد از ترافیک در بزرگراه صدر ، بابایی ، همت ، چمران، مدرس و خیابان ولیعصر(عج) با افتتاح پل طبقاتی صدر کاهش می یابد .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اینکه گره بزرگ ترافیکی با افتتاح این پل باز می شود، تصریح کرد: 51 دوربین شامل 15دوربین کنترل نظارت ، 15 دوربین کنترل سرعت، 5 دوربین کنترل مسیر اضطراری و تعدادی دوربین برای نظارت بر خودروهای سنگین به کار گرفته شده است.

رحیمی با بیان اینکه 40 درصد ترافیک صدر روی پل و 60 درصد پایین پل است، خاطرنشان کرد: حداکثر سرعت روی پل 60 کیلومتر و پایین پل 80 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه پرداخت عوارض به هیچ وجه نداریم و انجام نمی‌شود، تصریح کرد: این کار امکانپذیرنیست چرا که حوادث ترافیکی به وجود می آورد اما در صورتی که سامانه ای راه اندازی شود که از روی پلاک خودرو بتوانیم عوارض را اخذ کنیم این کار انجام می شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه تردد تریلر ، کامیون ، کامیونت، مینی بوس و موتورسیکلت بر روی پل ممنوع است، افزود: این در حالی است که توقف در خطوط پل نیز ممنوع است. (مهر )

newsQrCode
برچسب ها: پل صدر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
sahand
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
آقای شهردار، راه اندازی پل صدر و تونل نیایش غلط اندر غلط
آقای شهردار
چهار دلیل براتون میارم كه ثابت می كنه راه اندازی پل صدر و تونل نیایش غلط اندر غلط بوده است. البته بیش از این تعداد دلیل وجود داره. من فقط اینارو به ذهنم رسید.
اول اینكه شهردار عزیز، برای اجرای این پروژه شما بالغ بر 1200 میلیارد تومان هزینه كردید (البته غیر از هزینه تبلیغات‏های شما و نیز هزینه ایجاد ترافیك و مسائل جانبی دیگر) كه با حتی كمتر از نیمی از این پول می شد متروی شهرهای پرند و پردیس را به سرعت راه اندازی كرد و دغدغه بسیاری از مردمی كه در این شهرها زندگی می كنند حل نمود. نمی دانم اصلا تا به حال برای تبلیغات انتخاباتی به این شهرها رفته اید یا خیر. مردم این مناطق به این سیستم حمل و نقل احتیاااااااج دارند!!! با این آلودگی هوا و قیمت های سرسام آور مسكن و ... كه همه را از تهران گریزان كرده است مسلماً می توانستید به جای تبلیغات انتخاباتی واقعاً به خدمت به مردم فكر كنید. البته اگر شما خودتان را فقط شهردار تهران ندانید (كه البته توجیه بسیار خوبی است). تفكر سیستمی به معنای آن نیست كه هر كسی فقط سعی كند كار خودش را به خوبی انجام دهد، بلكه همه بایستی در كنار هم به خوبی كار كنند...
دوم اینكه شما با این كارهاتون و خیلی كارهای دیگری كه دارید انجام می دید در حال افزایش امكانات در شهر تهران هستید. افزایش امكانات در هر شهری را هر عقل سلیمی نیز می تواند به افزایش تقاضا برای مهاجرت به آن شهر تفسیر كند. اگر مایل باشید؛ من چند تا از مشكلات افزایش جمعیت را خدمتتان می گویم: اول افزایش قیمت ها به ویژه مسكن، دوم افزایش ترافیك، سوم افزایش آلودگی، چهارم افزایش فقر، پنجم فاصله طبقاتی، ششم افزایش مفاسد اقتصادی و اجتماعی، هفتم احساس بد و منفی در مردم شهرهای دیگر، هشتم رفاه زدگی و ... بازهم بگویم؟؟؟
سوم اینكه جناب آقای شهردار؛ تهران مستعد زلزله است. هرچند معاون جنابعالی مدعی است كه پل صدر ضد زلزله است و با آمدن زلزله شروع به جابه جا شدن می كند(!!!!؟؟؟؟)، اما بر فرض اگر این پل در هنگام زلزله تخریب شود یا حتی بخش كوچكی از آن ریزش نماید چه می شود؟؟؟ من می دانم. ماشین های داخل اتوبان صدر له می شوند. اتوبان صدر به عنوان تنها مسیر خروجی شمال شهر تهران با آن همه ساختمان های بلند و كوچه ها و خیابان های باریك مسدود می شود. البته 1200 میلیارد تومان و حدود 2 سال و نیم وقت كشور نیز تلف می شود كه اشكال ندارد چون نفت داریم.
چهارم اینكه جناب آقای شهردار شما از تمامی مردم تهران عوارض گرفته اید و كلی هم به قول معاون جنابعالی فاینانس كردید تا این پل و تونل را ساختید. چند درصد از مردم جنوب شهر یا غرب تهران از این امكانات استفاده خواهند كرد؟؟ سالی چند بار؟؟ شما با اجازه چه كسی و چه نهادی از طرف مردم چنین تصمیماتی می گیرید؟؟؟
و آخر اینكه تا آنجا كه می دانم خانه ملت، شورای شهر تهران و همچنین وزیر كشور و سازمان بازرسی كشور و ده ها نهاد نظارتی دیگر می توانستند جلوی این اقدام شهردار را بگیرند... چگونه چشم خود را بر روی واقعیات بسته اند.....آیا واقعا كارشناس ندارند.... شاید شهردار بگوید به من چه، من كه شهردار ایران نیستم كه دلم برای جای دیگر بسوزد...نمی دانم. اما می دانم كه میشد با این پول و زمان بخش زیادی از مشكلات شهر تهران را، حل كه نه، تعدیل كرد. عاقلان دانند....

نیازمندی ها