نبض سیاست

پاسخ به یک پرسش

واکنش ها به گزارش یکصد روزه آقای روحانی ادامه دارد، بخشی از صاحب‌نظران سیاسی آن بخش از سخنان رئیس جمهور را که تلاش داشت تصویری سیاه از دولت قبل ارائه دهد، مورد انتقاد قرار دادند . برخی ارائه نکردن برنامه های شفاف و تدوین شده برای آینده و برخی نیز مجریان این به‌اصطلاح گفت‌و‌گو را به نقد کشیدند.
کد خبر: ۶۲۰۶۰۴
پاسخ به یک پرسش

روزنامه شرق شماره پنجشنبه در یادداشتی در این خصوص نوشت: «هشت سال گذشته تنها فردی که با احمدی نژاد مصاحبه می کرد حیدری بود.

او بخوبی به مسائل آشنایی داشت و در موضع رسانه کاملا بی طرف و پرسشگر بود اما در مصاحبه با رئیس جمهور خبرنگار اقتصادی تنها چهره پرسشگر جمع بود که سعی داشت آماری قابل قبول را به وسیله سوال هایش برای مخاطب ارائه کند.»

نویسنده در ادامه دو مجری دیگر مصاحبه را نقد کرده است .در هر حال این پرسش در افکار عمومی وجود دارد که آنچه در مدیریت جلسه و ارائه گزارش صد روزه دیدیم سیاست رسانه ملی بود یا تیم رسانه ای رئیس جمهور؟

تکذیب خبر سقوط موشک در نزدیکی سفارت ایران در بیروت

در حالی که یک شبکه خبری مدعی شده بود یک موشک به نزدیکی سفارت ایران در بیروت اصابت کرده اما منفجر نشده است، یک منبع موثق در سفارت کشورمان در گفت‌وگو با ایرنا این خبر را تکذیب کرد.

شبکه خبری الجدید این ادعا را مطرح کرده بود، اما برخی شبکه‌های تلویزیونی فقط از انفجار چاشنی یک خمپاره باقی‌مانده از زمان اشغال جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی در منطقه اوزاعی (نزدیک سفارت ایران در بیروت) خبر داده‌اند.

 100 شکایت از نمایندگان در هیات نظارت مجلس

عضو هیات نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بررسی بیش از صد پرونده شکایت از نمایندگان در این هیات خبر داد و گفت: سفارش اطرافیان، توقع نابجا از مدیران دولتی، جابه‌جایی طرح​‌های عمرانی در استان و سوء استفاده از سیستم دولتی از مهم‌ترین علل این شکایات بوده است.

غلامرضا اسداللهی، نماینده تایباد در گفت وگو با مهر تاکید کرد: رعایت نکردن شئون نمایندگی علت اصلی شکایت از نمایندگان است.ساختار هیات نظارت بر رفتار نمایندگان سال 90 در مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که شامل یکی از نواب رئیس مجلس، روسای کمیسیون‌های قضایی و حقوقی و اصل 90 و چهار نفر از نمایندگان به انتخاب مجلس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مسعود ح
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
۰
۰
واقعا من فكر می كردم كه در این گزارش درباره برخی كالاها و كارهای انجام شده صحبت خواهد شد درباره برنامه های آینده اما همش شد تعریف و نقد دولت قبلی اما عملكرد كجا رفت متوجه نشدم این افراد برای سوال از رئیس جمهور محترم آماده بودن یا برای شنیدن حرف های رئیس جمهور و تعریف و تمجید
شهروندپلدختری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
۰
۰
آیانماینده ای كه فقط همه كارش تلاش برای اقوام خودش وجابجا كردن مسولین دلسوز وزحمت كش و گماردن افراد بی كفایت، دیگه مردم باید به كی شكایت كنند و پناه بیاورند لطفا ذكر فرمائید شهر پلدختر به ویرانه و شهر اراح مبدل شده
ایرانی
United States
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
۰
۰
همیشه شنیدن حرف حقیقت تلخه!!!
اینكه واقعیت هارا آقای روحانی گفته اند بد است؟؟؟ بسیار هم زیبا سخنرانی كردند.

نیازمندی ها