انتقام آتشین شاکی از مرد نانوا

در پی وقوع یک جنایت در داخل کپری در شهرستان کهنوج، ماموران فردی را که با مقتول اختلاف داشت، به اتهام قتل دستگیر کردند.
کد خبر: ۶۱۸۹۳۸
انتقام آتشین شاکی از مرد نانوا

به گزارش جام‌جم، مسعود معاذاللهی، دادستان شهرستان کهنوج در این باره گفت: نیمه شب بیست و هفتم آبان امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان کهنوج تماس گرفت و از آتش‌سوزی در کپری نزدیک نانوایی حومه این شهر خبر داد.

در پی این تماس، ماموران انتظامی همراه گروهی از آتش‌نشان‌ها به محل حادثه اعزام شده و مشاهده کردند حریق سراسر کپر را فرا گرفته و به نظر می‌رسد مردی درون آن باشد.

کشف جسد درون کپر سوخته

معاذاللهی افزود: آتش‌نشانان با شروع عملیات نجات و پیشگیری از سرایت آتش به نانوایی، پس از خاموش کردن آتش، وارد کپر سوخته شدند و جسد مردی را که در میان شعله‌های آتش سوخته بود، خارج کرده و با گزارش موضوع به بهجتی، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، جسد را به پزشکی قانونی انتقال دادند.

دادستان شهرستان کهنوج یادآور شد: با تشکیل پرونده، تحقیقات برای مشخص شدن هویت مقتول و دستگیری عامل جنایت آغاز شد.

در ادامه، ماموران با تحقیق از اهالی محل متوجه شدند مقتول مرد نانوایی بوده که شب‌ها را در همان کپر می‌مانده است.

ردپای یک مرد در جنایت

وی افزود: ماموران با مشخص شدن هویت مقتول و احضار خانواده او به پلیس آگاهی، متوجه شدند برادرزن (مقتول) برای یک زن جوان ایجاد مزاحمت کرده و نامزد آن زن نیز مرد مزاحم را بشدت کتک زده و در ادامه مرد نانوا (مقتول) نیز به هواخواهی از برادرزنش، با نامزد زن جوان درگیر شده و او را کتک می‌زند.

او هم با حضور در مرکز پلیس و دادسرا، از مرد نانوا شکایت می‌کند، اما مرد نانوا متواری می‌شود و ماموران موفق به دستگیری وی نمی‌شوند.

دادستان شهرستان کهنوج خاطرنشان کرد: از آن موقع به بعد شاکی پرونده نانوا با ارسال پیامک به نانوا، او را تهدید و عنوان می‌کند در جستجوی اوست و هرگاه پیدایش کند، وی را خواهد کشت. نانوای فراری نیز به زندگی پنهانی‌اش ادامه می‌دهد و برای فرار از دست شاکی، به کپری نزدیک نانوایی‌اش در حومه شهر می‌رود.

معاذاللهی افزود: با اطلاعات به دست آمده، ماموران اطمینان می‌یابند عامل جنایت، همان مرد شاکی است که او را به مرگ تهدید کرده بود بنابراین وی را دستگیر می‌کنند.

اظهارات متناقض متهم

متهم با انتقال به مرکز پلیس، اظهارات ضدونقیضی عنوان می‌کند. این در حالی است که شواهد پرونده نشان می‌دهد، عامل جنایت با اطمینان از این‌که مرد نانوا در کپر پنهان شده، در آن را قفل کرده و با ریختن مواد آتش‌زا روی کپر، آن را به آتش کشیده و باعث مرگ نانوا شده است.

وی یادآور شد: اعلام نظر قطعی درباره مرگ نانوا به اعلام نتیجه پزشکی قانونی و اعترافات قاتل بستگی دارد. با این حال با توجه به کشف یک عدد میله در نزدیکی محل قتل، احتمال ضرب و جرح مقتول قبل از قتل وجود دارد.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها