رئیس جدید مرکز تحقیقات استراتژِی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای توانست در قدم اول گام بزرگی را در عرصه دیپلماسی بردارد گفت: ایستادگی باید شاخص اصلی تیم مذاکره کننده هسته ای باشد.
کد خبر: ۶۱۸۸۲۱
مذاکره کنندگان قدم بزرگی برداشتند

به گزارش مهر، علی اکبر ولایتی در مراسم تودیع و معارفه اش به عنوان رئیس جدید مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که امروز عصر در سالن آفتاب این مجمع برگزار شد، گفت: از مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی به دلیل اینکه به من اعتماد کردند تشکر می کنم و امیدوارم که شایستگی این حسن اعتماد را در کارم نشان دهم. و این مرکز بتواند به ندای پژوهشگران پاسخ مثبت دهد.

وی تصریح کرد: آن گونه که رهبر انقلاب فرمودند و آیت الله هاشمی نیز برا آن تاکید داشتند توقع این است که این مرکز پشتوانه علمی سیاستهای اساسی نظام باشد و ما نیز در این جهت خواهیم کوشید.

ولایتی در ادامه ضمن تشکر از روحانی و همکارانش که پیش از این ریاست این مرکز را بر عهده داشتند ادامه داد: برای آقای روحانی در سنگر جدیدش و در سمت ریاست جمهوری آرزوی موفقیت داریم.

وی همچنین در مورد مذاکرات ژنو گفت: الحمدلله دولت در سیاست خارجه موفق بود و همکاران سابق ما در تیم مذاکره کننده ایرانی که مسئول کار 30 ساله کار وزارت خارجه هستند توانستند قدم بزرگی در این زمینه بردارند اما هنوز در گامهای اولیه هستیم که با تلاشی که تلاش گران عرصه دیپلماسی از خود نشان دادند امیدواریم بتوانند گامهای بعدی را هم با موفقیت بردارند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایستادگی همواره باید شاخص کار آنان در مذاکرات باشد گفت: ما همواره با ایستادگی مردم و مسئوولین که همراه با رهنمودهای رهبری بودند توانسته ایم در مقابل زیاده خواهی های استکبار  بایستیم و تیم مذاکره کننده نیز با این ایستادگی می توانند مسائل مربوط به احقاق حقوق هسته ای مان پیش ببرند.

وی همچنین با اشاره به توقعاتی که از مرکز تحقیقات استراتژیک وجود دارد، گفت: ما باید از طریق این مرکز پایه های تمدن نوین اسلامی را بتوانیم در کشور بنا کنیم.

بنابر این گزارش در پایان سخنرانی ولایتی حکم ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط آیت الله هاشمی در لوحی به وی اعطا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها