مرد شیشه ای که پس از آزار و اذیت هولناک کودک چهار ساله او را خفه کرده بود، به اعدام و قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۶۱۷۴۵۴
اشد مجازات برای عامل قتل کودک 4 ساله

«کامران» 27 بهمن سال گذشته آتیلا چهار ساله را پس از آزار و اذیت و شکنجه به قتل رساند.

صبح امروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد که در ابتدای جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست گفت: در این پرونده کامران 27 ساله مجرد و بازداشت از تاریخ 29 بهمن ماه سال گذشته متهم به مباشرت در قتل آتیلا از طریق ایراد جرح عمدی می باشد.مقتول حاصل ارتباط نامشروع زن و مرد جوانی بود که پدر آتیلا به دلیل مشکلات مالی و مصرف مواد مخدر کودک چهارساله خود را نزد متهم به قتل قرار داده بود.

نماینده دادستان افزود: ضرب و جرح عمدی، آزار و اذیت جنسی با اسپری واکس داشبرد، لواط به عنف از اقدامات مجرمانه کامران می باشد که با توجه به محتویات پرونده برای وی تقاضای مجازات قانونی را دارم.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: زمان جنایت من اعتیاد شدیدی به شیشه داشتم. شب حادثه همراه یکی از دوستانم به خانه فردی در شهرک اندیشه رفته و در آنجا شیشه مصرف کردیم. آتیلا را نیز همراه خود برده بودم. آن شب زیاد مواد مصرف کردم و از حالت عادی خارج شده بودم. نیمه های شب هنگام برگشت به خانه آتیلا در ماشین ادرار کرد و که این موضوع اعصاب من را به هم ریخت و دو سه ضربه به سرش زدم که این ضربه ها باعث مرگ او شد.

قاضی عزیز محمدی و چهار قاضی مستشار پس از آخرین دفاعیات متهم برای صدور حکم وارد شور شده و کامران به اتهام قتل به قصاص و به اتهام لواط به عنف به اعدام محکوم کردند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
همان بهتر كه این كودك مرد فكر نمی كنم با این والدین و با این تولد و سرپرست، زندگی خوبی در انتظارش بوده باشد.
علی اكبر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
خدا لعنتشون كنه
یه ادم تا چه حد میتونه پست و كثیف باشه . وقتی داشتم این خبر رو میخوندم گریه ام گرفت . چرا قوه قضائیه این موجودات پست وكثیف رو همون لحظه اعدام نمیكنه ؟؟؟ اون و زن و مردی كه این موجود بیگناه رو بوجود آوردن هم گناهشون كمتر از اون بی صفت بی همه چیز نیست . اونا هم باید اعدام بشن . اصلا اعدام نه باید زنده زنده اتیششون بزنن ...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
آقا یا خانم ناشناش باید مرتكبین به این جنایت مجازات شوند نه این كودك بی گناه كه هیچ گناهی ندارد نباید اینطوری قضاوت كرد برو استغفار كن!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
آقایا خانم ناشناس معنای انسانیت این نیست كه در سخن شما دیده می‌شود . گناه این بچه چی بوده!اا
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
اینكه همه این جرایم را به ماده مخدر شیشه نسبت می دهند یك توجیه برای جنایتشون هست، به نظر من اینها بیماران روانی ( شخصیت های ضد اجتماعی یا ... ) هستند كه نیاز به درمان دارند .اگر واقعا همه اینها به خاطر مواد هست پس تا كی باید شاهد چنین اتفاقات وحشتناكی باشیم؟ چه كسی متولی ریشه یابی و مقابله با این جرایم است؟
زهرا عزیزی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
به قول شاعر (هوا بس ناجوانمردانه سرد است) . هوای این جامعه خیلی وقت است كه غبارآلود شده ، ولی به قول دوستمون تا كی می خواهیم همه چیزو به مواد ، شیشه و ... وصل كنیم . این بی بند و باری ها ، فساد ، فقر عاقبتش باید به اینجا ختم بشه.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
آفرین بر محمد و بد به حال ناشناش!!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
۰
۰
وقتی فروشندگان مواد براحتی در شهر جولان داده وبه ریش قانو ن میخندند بعداز گرفتاری هم بنا به دلایلی كه نمیشود عنوان كرد به راحتی آزادمیشوند بیش از این نمیشود انتظارداشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
۰
۰
آخه یعنی چی شیشه كشیدم نفهمیدم؟ بچه نازنین چه گناهی كرده ؟ راه حل چیست ؟ بهزیستی را كمك كنید تا بتواند این بچه ها را از خانواده ها بگیرد و نگهداری كند چند تا بچه باید كشته شوند و ازار ببینند تا دولت به فكر بیفتد.
تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
آقا یا خانم ناشناس اون كودك معصوم با خواسته خودش بدنیا نیامده بود الان بغض گلومو گرفته . اینها روح شیطان دارن خدا لعنتش كنه و خدا نبخش و نیامرزه زنی كه این بچه رو بدنیا آورد مگه قلبش از سنگ بود خب میدادش به بهزیستی چرا ولش كرد 0 واقعا ارزو میكنم از این خبرها دیگه نشنوم و نبینم0 این قاتل باید به اشد مجازات محكوم بشه آخه یك انسان اینقدر سنگدل ؟؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها