در حالی که پس از ترور دادستان زابل و راننده اش، گروهک تروریستی جیش‌العدل مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته بود، فرمانده نیروی انتظامی گفت: ترور دادستان زابل کار جیش‌العدل نبوده است. به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم این مطلب را در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهادت حسن تهرانی‌مقدم بیان کرد، اما توضیح بیشتری نداد.
کد خبر: ۶۱۵۱۸۲
احمدی‌مقدم: ترور دادستان زابل کار جیش‌العدل نبود

در روزهای اخیر نیز مقامات قوه قضائیه با اشاره به پیچیدگی این پرونده اعلام کرده‌اند شواهدی مبنی بر انجام این اقدام توسط جیش العدل بدست نیامده است.

ارجاع یک خصوصی سازی مشکوک از وزارت اطلاعات به کمیسیون اصل 90

رئیس کمیسیون اصل 90 از بررسی پرونده واگذاری پتروشیمی بیستون به برادران ریخته‌گران که از سوی وزارت اطلاعات به کمیسیون اصل 90 ارائه شده است، خبر داد.

محمد علی پورمختار در گفت‌وگو با مهر افزود: قرار است نحوه واگذاری این پتروشیمی از سوی سازمان خصوصی‌سازی بررسی شود تا این‌که مشخص شود این پتروشیمی به چه شکل واگذار شده، آیا تشریفات رعایت گردیده و صلاحیت و اهلیت خریداران آن احراز شده است یا خیر.

وی در خصوص آخرین اخبار از پرونده بابک زنجانی هم گفت: اکنون منتظریم زنجانی آخرین مستندات را ارائه کند.

وی گفت: تاکنون یک نامه از سوی بابک زنجانی و وزارت نفت به کمیسیون اصل 90 آمده که زنجانی در آن توضیحاتی را در خصوص نحوه کار و فعالیت‌هایش با وزارت نفت داده که البته این توضیحات ناقص است و به وی اعلام کردیم که نمی توانیم با این نامه قضاوتی داشته باشیم، لذا منتظریم مستندات به دستمان برسد تا آنها را بررسی کنیم.

جزئیاتی از دیدار کری با نتانیاهو پیش از اجلاس ژنو

خبرگزاری ایرنا دیروز به نقل از یونایتدپرس، جزئیاتی از دیدار هفته گذشته وزیر خارجه آمریکا با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرد.

براساس این مطلب که در آن به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استناد شده است در حالی که کری پیش از مذاکرات اخیر ژنو به سرزمین‌های اشغالی رفته بود، نتانیاهو وارد فرودگاه بن گوریون نزدیک تل آویو شد و در حالی که کری نشسته بود خطاب به وی گفت که همین‌جا منتظر باش، برای مصاحبه می‌روم و برمی‌گردم.

این گزارش می‌افزاید: پس از آن‌که نتانیاهو با رسانه‌ها مصاحبه کرد به اتاقی که کری در آن منتظر بود برگشت، اما از دست دادن با وی امتناع کرد.

بنا بر گزارش رادیو رژیم صهیونیستی، کری در آغاز گفت‌وگو درباره چگونگی برگزاری دیدار از وی پرسید، اما نتانیاهو با عصبانیت شدید جواب داد: «هر طور که می‌خواهی برگزار کن».

این گزارش می‌افزاید: کری که شاهد خشم شدید نتانیاهو بود از همه معاونان و همراهان خواست اتاق را ترک کنند و جلسه دو نفره آنان پشت درهای بسته برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
United States
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
۰
۰
مگه اسرائیل فسقلی چیه كه آمریكا ازش حساب میبره ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها