همزمان با انتشار خبر دستگیری شکارچی دختران خردسال در رسانه ها تعداد دیگری از قربانیان با مراجعه به اداره آگاهی مرد شیطان صفت را شناسایی و از او شکایت کردند
کد خبر: ۶۱۲۹۶۲
افزایش قربانیان شکارچی دختران خردسال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اطلاع رسانی صورت گرفته از سوی اصحاب محترم رسانه در خصوص دستگیری شکارچی شیطان صفت که در ساعت های اولیه روز و به بهانه سرویس مدرسه، در محدوده یوسف آباد اقدام به سوار کردن دختران مدرسه ای می کرد و با تهدید سلاح سرد آنها را مورد آزار و اذیت و نهایتا سرقت طلا و جواهراتشان قرار می داد، تعداد دیگری از شکات که تاکنون به پلیس و دستگاه قضایی مراجعه نکرده بودند با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی متهم کردند.

شکات جدید پس از شناسایی متهم، در اظهارات مشابه عنوان کردند که متهم تمامی آنها را تحت عنوان «سرویس مدرسه» فریب داده و پس از سوار شدن کردن آنها به ماشین، اقدام به آزار و اذیت کرده است.

یکی از قربانیان به کارآگاهان گفت: ساعت هفت صبح از خانه بیرون آمده و منتظر سرویس مدرسه بودم که یک دستگاه پژو 405 نقره ای رنگ به من نزدیک شد و عنوان کرد که سرویس مدرسه است ؛ من نیز به تصور اینکه سرویس مدرسه عوض شده، درب عقب ماشین را باز و سوار ماشین شدم اما آقای راننده به جای حرکت به سمت مدرسه، به طرف خیابان مرزداران حرکت کرد و در خیابانی خلوت مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن، با سیلی محکمی که به صورتم زد مرا در خیابان پیاده و از محل دور شد.

دختربچه 11 ساله ای نیز که حتی با حضور والدین و کارآگاهان پلیس آگاهی از نزدیک شدن به متهم می ترسید پس از شناسایی وی، به کارآگاهان گفت:«ساعت شش و 35 دقیقه از خانه بیرون آمده و 10 دقیقه منتظر سرویس مدرسه ماندم تا اینکه خودرو پژو 405 نقره ای رنگی که راننده آن پسر جوانی بود به من نزدیک شد و گفت:از طرف سرویس مدرسه هستم؛ من نیز چون سرویس مدرسه پنج دقیقه دیر کرده بود، به صحبت های وی اعتماد و سوار ماشین پژو شدم که ناگهان راننده تغییر مسیر داد و به حوالی امیرآباد – شهرک والفجر حرکت کرد و گفت قصد سوار کردن یکی دیگر از شاگردان مدرسه را دارد؛ زمانیکه به دیر شدن مدرسه اعتراض کردم  راننده ماشین به بهانه پنچر شدن لاستیک توقف و از ماشین پیاده شد ؛ قصد داشتم تا از ماشین پیاده شوم که متوجه شدم درب ماشین از داخل باز نمی شود ! که در همین زمان راننده با چاقو، درب عقب ماشین را باز کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

سرهنگ آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأکید بر محرمانه بودن اظهارات شکات پرونده با اعلام این خبر، افزود:هویت و اظهارات شکات پرونده در پلیس آگاهی محرمانه است. با مراجعه تعداد دیگری از شکات به اداره 16 پلیس آگاهی و شناسایی متهم از سوی آنها احتمال ارتکاب جرایم مشابه از سوی وی وجود دارد به همین خاطر بازپرس شعبه 9 دادسرای جنایی تهران درخواست کرده عکس متهم بدون پوشش در رسانه ها منتشر شود. همچنین از شکاتی که فرزندان شان قربانی اقدامات مجرمانه متهم شده اند دعوت می شود تا برای طرح شکایت به اداره 16 پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
۰
۰
ناامنی تا چه حد؛ این اشخاص را بدون دادگاه خواهشا اعدام كنید تا درس عبرت برای دیگران شود
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
۰
۰
سزای اعمالش فقط و فقط و فقط اعدامه و بس ، اگر قوه محترم قضائیه غیر از اعدام مجازات دیگری برایش در نظر بگیره خیانت بزرگی در حق اسلام و مسلمین كرده ، منتظر اعلام هر چه سریعتر روز اعدام در ملاء عام این پلید هستیم .
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
۰
۰
اگر این اراذل و شیطان صفتان در كمترین زمان ممكن محاكمه و در ملا عام اعدام شوند درس عبرتی خواهد بود برای كسانی كه تفكر مشابه دارند . ملت ایران منتظرند در كوتاهترین زمان ممكن خبر اعدام این رذل را بشنوند .هر چند مرگ با طناب برای این قبیل اوباش بزرگترین رحمت است .
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
۰
۰
این بی وجدان بایستی هر چه زودتر اعدام گردد تا مرهمی برآلام قربانیان باشد با تشكر از قوه قضاییه
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
۰
۰
این شیطان صفت باید اعدام بشود
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
۰
۰
باسلام این آدم پست را باید به اشد مجازات اعدام محكوم كنند. هرچند كه اعدام كم است
mehran
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
۰
۰
باید اعدام شود ولی قبلش زجركش شود
saba
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
۰
۰
سنگسارش كنید شیطان صفت را
سارا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
۰
۰
فقط اعدام
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
۰
۰
این جانور را مثل سگ باید انقدر بزنیش تا بمیره، یا زنده زنده آتیشش بزنن.
یوسف
United States
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
۰
۰
به اعتقادمن این آدم رونبایداعدام كردچون سریع میمیره اینوبایدزجركش كنی بایدگوشت بدنشوتیكه تیكه ببری وداخل زخمش نمك بریزی
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
از قیافش معلومه كتك خورده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها