درخواست پلیس:متهم فراری را شناسایی کنید

کلاهبرداری از سازمان های خدماتی با جعل چک

مرد تبهکار که با جعل چک از حساب یکی از سازمان های خدماتی 49 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۶۱۱۷۲۴
کلاهبرداری از سازمان های خدماتی با جعل چک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، 30 اردیبهشت ماه 1392 نماینده حقوقی یکی از سازمان های خدماتی با مراجعه به دادسرای ناحیه 12 و طرح شکایتی اعلام کرد که مبلغ 49 میلیون و700 هزار تومان از حساب بانکی متعلق به سازمان و با استفاده از چک مجعول، برداشت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 12 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به پایگاه هفتم آگاهی و آغاز تحقیقات ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که شخصی به اداره مالی این سازمان مراجعه و طی درخواستی اعلام داشته است که «مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال را به اشتباه به حساب این سازمان واریز و تقاضای استرداد آنرا دارد» که با بررسی های انجام شده و تأیید اظهارات وی در خصوص اشتباه واریزی، یک فقره چک به شماره ... و به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان، در وجه بانک شعبه خیابان فردوسی صادر و تحویل می گردد اما مشخص می شود که چک مذکور به مبلغ 49 میلیون و 700 هزار تومان وصول شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر، اعلام کرد:«با بهره گیری از تصاویر دوربین های مداربسته بانکی، تصاویر وصول کننده چک در شعبه بانک خیابان فردوسی شناسایی، ضمن انجام هماهنگی های لازم با مقام محترم قضایی دستور انتشار تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بانکی جهت شناسایی متهم صادر شده است لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب پایگاه هفتم آگاهی شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، محل سکونت و... این شخص را از طریق شماره تماس 21864793 در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها