رئیس جمهور از مجلس مهلت خواست

وزیر پیشنهادی ورزش چهارشنبه معرفی می‌شود

سایت جهان در خبری نوشت: یکی از وزرا در حین جلسه یکی از کمیسیون‌ها در مجلس و در اوج بحث‌های تخصصی و در حالی که در راس جلسه و در کنار رئیس کمیسیون نشسته بود، به خواب رفته است. جهان در ادامه این گزارش افزوده: یکی از نمایندگان با انتقاد از این رفتار وزیر گفت انتظار نمایندگان از وزرای دولت روحانی این است که به‌دلیل مشکلات فراوان کشور تلاش خود را چند برابر کنند نه این‌که حتی به اندازه قبلی‌ها هم کار نکنند.
کد خبر: ۶۱۰۹۲۵
خواب وزیر در جلسه کمیسیون!

ماموریت شریعتمداری برای حفظ وضع موجود

با وجود آن‌که بسیاری منتظرند تا رئیس‌جمهور سومین وزیر پیشنهادی خود برای وزارت ورزش و جوانان را معرفی کند، سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان دیروز هنگام ورود به ساختمان این وزارتخانه در پاسخ به این پرسش ایرنا که چه فردی از سوی دولت برای کسب کرسی وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی می‌شود، گفته است: من محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور هستم و مهم‌ترین ماموریتی که از طرف رئیس‌جمهور به من محول شده، اجرای قانون است و این‌که هیچ وزارتخانه و سازمانی بی‌مسئول و بی‌سرپرست نماند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در سطوح مدیران و معاونان این وزارتخانه تغییراتی ایجاد خواهید کرد، گفت: دوران سرپرستی وزارتخانه تا پایان مهلت قانونی، بسیار محدود و ماموریت من در این مدت کوتاه، حفظ وضع موجود است.

سرعت اینترنت پای مجلس را به میان کشید

سرعت پایین اینترنت در روزهای اخیر و مشکلات ارسال پیامک‌های انبوه، بار دیگر خبرساز شده و در همین خصوص عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی موضوع اختلال در سرعت اینترنت، شبکه‌های اطلاع‌رسانی و پیامک‌های خبری و گروهی در جلسه عصر دیروز این کمیسیون خبر داد.

مجید منصوری‌بیدکانی نماینده مردم لنجان به باشگاه خبرنگاران گفته، اختلالات چند روز گذشته شبکه اینترنت و شبکه‌های اطلاع‌رسانی ،کسب و کار مردم را مختل می‌کند و به عنوان نماینده مردم، از مسئولان درخواست پاسخگویی در زمینه این معضل به وجود آمده را داریم.

راهکار آلیا برای خرید بانک‌های آمریکایی!

موضوع موجودی خزانه و اختلاف‌نظرها در این باره هنوز آن‌قدر داغ است که برخی نمایندگان مجلس را وادار به روی آوردن به نطق‌های آتشین کرده؛ یکی از این نطق‌ها را دیروز فاطمه آلیا، نماینده مردم تهران در مجلس ایراد کرد و آن‌گونه که مهر گزارش کرده، وی در نطق پیش از دستور خود خطاب به رئیس‌جمهور گفته است: لطفا موجودی جیب خود را به بیگانه نگویید، اگر فقط نیمی از زنان جامعه ذخایر طلای خود را به زیر پای مقام معظم رهبری بریزند با آن می‌توان بانک‌های آمریکا را بخریم.

احمدی‌نژاد و اموال دانشگاهش

دیروز روز پر خبری برای دانشگاه احمدی‌نژاد بود، زیرا از یک سو گفته شد مکان این دانشگاه خبرساز مشخص شده و البته محرمانه مانده و از سوی دیگر نامه هیات موسس این دانشگاه روی خروجی خبرگزاری مهر قرار گرفت که امضای محمود احمدی‌نژاد، اسفندیار رحیم‌مشایی، حمید بقایی و سید حسن موسوی بر پای آن خودنمایی می‌کرد. براساس این نامه، اموال این دانشگاه در صورت انحلال به دولت تعلق می‌گیرد. رئیس‌جمهور پیشین کشورمان دوشنبه‌شب در مراسم جشن تولد خود مقابل منزلش، گفته بود که دانشگاه ایرانیان شاید ترم بعد دانشجو بپذیرد.

تلاش‌های تازه تل‌آویو برای سنگ‌اندازی هسته‌ای!

در حالی‌که راهبرد جدید ایران در سیاست خارجی چشم‌انداز روشنی پیش‌روی آینده پرونده هسته‌ای کشورمان گشوده، رژیم صهیونیستی همچنان برای تحت‌فشار قرار دادن ایران تلاش می‌کند.

در تازه‌ترین رایزنی‌ها، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه با باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایران تلفنی گفت‌وگو و ادعا کرده است که تهران می‌تواند اورانیوم را در عرض چند هفته به مواد تسلیحاتی تبدیل کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فرانسه، او این را هم اضافه کرده که «مساله مهم، بهبود فناوری ایران است که اجازه می‌دهد اورانیوم با غنای 3.5 درصد را در عرض چند هفته به‌اورانیوم 90 درصد تبدیل کند.»

همزمان روزنامه تایمز آو اسرائیل به نقل از اولی هاینونن مقام ارشد سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد، ایران فقط دو هفته با تولید اورانیوم با غنای بسیار بالا که برای تولید سلاح هسته‌ای لازم است، فاصله دارد.

اخذ مجوز برای تاسیس دبستان؛ ماموریت جدید انجمن حجتیه

هر چند سه دهه قبل فعالیت‌های رسمی انجمن حجتیه تعطیل شده، اما سال‌هاست که اخباری از برخی فعالیت‌های پشت پرده این گروه منتشر می‌شود.

در جدیدترین این‌گونه خبرها، سایت دانا نوشته بر اساس اخبار رسیده از محافل خصوصی انجمن حجتیه، این انجمن به اعضای خود توصیه کرده به دنبال گرفتن مجوز تاسیس دبستان‌های غیرانتفاعی باشند. این انجمن تاکید کرده که اعضا کارهای تبلیغاتی خود را از مقطع دبستان برای آموزش کودکان و نهادینه شدن این آموزش‌ها آغاز کنند.

نظر مثبت شورای فقاهتی درباره فقیه جدید پایداری

پس از درگذشت آیت‌الله خوشوقت، اعضای جبهه پایداری در حال رایزنی برای تعیین عضوی جدید در شورای فقاهت این تشکل هستند.

با این حال هنوز تکلیف این جانشین روشن نشده و مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری ضمن اشاره به نظر مثبت شورای فقاهتی درباره فقیه جدید معرفی‌شده، اعلام نام این فرد را منوط به رضایت شخص وی دانسته و به فارس گفته است: ما بنا داریم جلساتی با حضرات آیات مهدوی و یزدی داشته باشیم و احتمالا پنجشنبه این هفته به عیادت آیت‌الله یزدی می‌رویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
۰
۰
وقتی ژنرال ها در جلسات مهم و حیاتی كشور به خواب بروند، گروهبان ها بایستی چكار بكنند.
برادران عزیز، برای مملكت داری، بایستی از افراد جوان و كارآزموده استفاده نمود. ما نیاز به تربیت و استفاده از نیروی انسانی كارآزموده داریم. در مملكت داری ما فرصت آزمون و خطا كردن نداریم. جهان امروز، دارای كوله باری از تجربه است، آیا می توان تجربه را تبدیل به خطا كرد. این كشور مدیرانی را می خواهد كه سیاست های راهبردی برای آنها تعریف شده باشد و مدیران با حقوق كافی كه با پوتین های بسته و كمربند همت سفت شده در هر نقطه ایران بطور سرزده بازدید نمایند و جلوی هر گونه كم كاری را بگیرند تا بتواند به اهداف ترسیم شده در برنامه كوتاه مدت یا بلند مدت كشور برسند. كشور ما، مدیران توانمند از نگاه فكری رسیدگی می خواهد. یكی از مشكلاتی كه دولت محترم دكتر روحانی خواهد داشت، پیر بودن مدیران منتخب در دولت محترم می باشد و لذا بیلان مطلوبی نتیجه نخواهد داد.

نیازمندی ها