
بعد از اینکه از«نصیبالله دمان» به دلیل مزاحمتهای تلفنی از شیراز، اراک و شهرهای مختلف کشور شکایت شد، مشخص گردید یک هزار و ۵۰۵ خط تلفن همراه به نام او در شرکت ارتباطات سیار ثبت شده است.
نصیبالله دمان ضمن اظهار بیاطلاعی از این شمارهها مدعی شده است که دو سال پیش مدارک شناسایی او گم شده و شخصی در استان بوشهر اقدام به ثبت و فروش این شمارهها با سوء استفاده از مدارک وی کرده است. (ایسنا)
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند
به نظر من اصلا همچین چیزی امكان پذیر نیست
چون مگه نمی گن تصویب شده هر فرد فقط میتونه 11 خط به نام خودش داشته باشه؟؟؟؟
من تو سایت ایرانسل دیدم اینو ولی برای همراه اول رو نمیدونم