
فرماندار اهر در بازدید از محل حادثه گفت : دیشب هنگام استراحت عشایر کوچ رو در اهر که به قشلاق ( مغان ) می رفتند 2 گرگ به گله های گوسفندان که آزادانه در چرا بودند ، حمله کردند و موجب تلف شدن 25 راس گوسفند، زخمی شدن 40 راس دیگر و مفقود شدن 20 راس گوسفند شدند .
صدیقی افزود: خسارت عشایر با هماهنگی ادارات محیط زیست ، دامپزشکی و فرمانداری برآورد می شود .
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد