پیش بینی دادکان از آینده سرخابی‌ها:

پرسپولیس زمین می خورد، استقلال ضعیف تر می شود

استدلال کم شدن تعداد هواداران سرخابی

شما سیاسی ها چرا از ورزش نمی روید؟

محمد دادکان که دل پری از مسئولان قبلی ورزش داشت خطاب به آنها گفت: ۷ سال ما کنار بودیم حالا شما بروید.
کد خبر: ۶۰۸۳۲۱
شما سیاسی ها چرا از ورزش نمی روید؟

برنامه نیمه سوم  اولین شبش را پشت سر گذاشت و در میان این برنامه محمد دادکان حرف های جالبی برای گفتن داشت که در زیر اشاره هایی به آن داریم: «من اعتقاد دارم تحصیلکرده ها در فوتبال باشند ولی هر تحصیلکرده ای نباید داخل ورزش شود. اگر تحصیلکرده ای بیاید و نتواند از نظر مالی موفق عمل کند به کار ورزش نمی آید.»
دادکان همان طور که وعده داده بود انتقاداتش از وضعیت ورزش را چنین شروع کرد: «وضعیت ورزش ما به گونه ای است که هر کسی می آید دوستان خود را می آورد. وقتی هم می روند کسی نمی آید بگوید شما با ۱۰ میلیارد بدهی آمدی و با ۲۰ میلیارد بدهی رفته ای. وقتی قرار است اینطور بدهی بالا بیاورند پس چرا قهرمانان همان رشته را نیاوریم که کار کند؟ آنها از این که بدتر نمی شوند؟»
دادکان در پاره ای دیگر گفت: «آدم های خوب سکوت می کنند که دنیا را فساد برداشته! تا یک سال قبل از انقلاب هیچ پستی نداشتم و به والله به هیچ جایی وابسته نیستم. من وقتی حرف می زنم ببینید در جامعه چه واکنشی نشان می دهند. اگر کار بلد نیستیم سه ماهه ما را بردارند. من را برداشتند و نگذاشتند کار کنم. ما اختلاف سلیقه داشتیم و دوستان می خواستند خودشان بیایند در راس کار که آمدند.»
خیابانی در این لحظه از یزدانی خرم هم خواست تا در بحث شرکت کند که دادکان گفت: «یزدانی خرم را قاطی من نکنید. آقای یزدانی خرم خودش رفته ولی من را نخواستند و گفتند برو.»
دادکان در ادامه شوخی اش در مورد کم شدن هواداران دو تیم محبوب پایتخت گفت که خیابانی آن را قبول نداشت. دادکان در توجیه حرفش گفت: «من سال ۵۳ برای پرسپولیس بازی می کردم که تهران یک میلیون و دویست هزار نفر جمعیت داشت. آن موقع صدهزار نفر برای بازی های ما می آمدند. الان تهران ۱۴ میلیون جمعیت دارد و هفته پیش برای پرسولیس ۱۰ هزار هوادار آمده بود و برای استقلال ۴ هزار هوادار. با این رشد جمعیت الان برای بازی های پرسپولیس باید یک میلیون و پانصد هزار نفر در هر بازی بیایند!»
دادکان در ادامه از ۶۰۰ میلیاردی که برای فوتبال هزینه می شود گفت و اینکه مردم دیگر از فوتبال لذت نمی برند: «شادی مردم در دو دوره پیش که رفته بودیم جام جهانی را با این دوره مقایسه کنید. می بینید که مردم زیاد شاد نبودند.»
دادکان در صحبت های پایانی اش، بی اخلاقی روی سکوها را هم به مدیریت نادرست مدیران سابق ربط داد و گفت: «در ۸ سال گذشته ۳۲۰۰ پروژه ناتمام گذاشته اند برای دولت بعدی. آن پروژه هایی هم که می گویند تمام شده، تمام شده نیست. در پایان به روسای سیاسی ورزش می گویم که چرا از ورزش نمی روید؟ مگر ما ۷ سال کنار نبودیم؟ خب حالا شما بروید. آمدید با قهرمانان عکس گرفتید و پوسترتان را زدند این شهر . آن شهر حالا بروید بگذارید افراد دیگر بیایند و کار کنند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها