نسخه ششم آیفون بزرگ‌تر می‌شود

درحالی که نسل پنجم آیفون با صفحه‌نمایشی به طول 4 اینچ، نسبت به پیشینیان خود بزرگ‌تر است، خبرهای جدید حاکی از آن است که اندازه صفحه‌نمایش آیفون‌۶ اپل، تقریبا به 5 اینچ ارتقا خواهد یافت.
کد خبر: ۶۰۸۰۶۸

تهیه‌کننده اپل با اطمینان اعلام کرد که صفحه‌نمایش بزرگ جدید آیفون سال آینده رونمایی می‌شود. «جلسه ما با فروشنده زنجیره‌ای عرضه فناوری آشکار کرد که آیفون بزرگ‌تری در حال طراحی است.» وایت در یادداشتی که منتشر کرد، نوشته بود: «تقریبا یک سال قبل، تحقیق ما در آسیا، مراحل اولیه کار روی یک آیفون بزرگ‌تر را روشن کرد و در گزارشمان اشاره کردیم که یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر روی آیفون سال ۲۰۱۴ امکان‌پذیر است که احتمالا نزدیک به 5 اینچ خواهد بود. در جلسه امروز مطمئن شدیم که آیفون بزرگ‌تر (تقریبا 5 اینچ) در ۲۰۱۴ به واقعیت تبدیل خواهد شد.»

گزارشگرهای دیگری هم ضمن تائید این خبر، حتی صفحه‌نمایش‌هایی در ابعاد بزرگ‌تر مثلا 7/5 تا ۶ اینچ را برای آینده اپل پیشنهاد کرده‌اند. اپل مقدار قابل توجهی از سهم بازار جهانی اندروید را که شامل تلفن‌های هوشمند با صفحه‌نمایش‌های بزرگ است، از دست داده و بعضی از تلفن‌های رقیب به 5/5 اینچ و حتی 6 اینچ هم رسیده‌اند، اما اپل خیلی به این اندازه‌های بزرگ علاقه‌مند نیست، درست به همین دلیل هم اندازه‌ای زیر 5 اینچ برای تلفن جدید اپل محتمل‌تر به نظر می‌رسد. البته اپل می‌تواند دو اندازه متفاوت برای تلفن‌های همراهش در نظر بگیرد تا فروش بیشتری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها