وزیر فرهنگ و ارشاد:

جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان در اصفهان پایدار خواهد ماند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: جای این جشنواره در اصفهان است و این جشنواره در این استان پایدار خواهد ماند.
کد خبر: ۶۰۵۵۵۴
جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان در اصفهان پایدار خواهد ماند

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی جنتی امروز در جمع اصحاب هنر و فرهیختگان فرهنگی استان اصفهان  با تاکید برحضور  هنرمندان کشور در عرصه های بین المللی گفت:  هنرمندان بین المللی هم با حضور در ایران با فرهنگ و تمدن ایران اسلامی آشنا می شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر توجه ویژه به دیپلماسی فرهنگی و هنری برای مقابله با جنگ نرم تاکید کرد.

وی اقتصاد فرهنگی را جزو برنامه های وزارتخانه ارشاد برشمرد و  گفت: در این زمینه تلاش شد  تا با تاسیس  بنیادی در حوزه اقتصاد فرهنگی ، هنرمندان  احساس کنند  روی پای خود  ایستاده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با  اشاره به ظرفیت های  بالای فرهنگ ایران اسلامی گفت:  فیلم ها ، کنسرت ها  و  تولیدات فرهنگی  بسیاری برای عرضه به  عرصه های بین المللی داریم.

جنتی افزود: تلاش می شود به  استعدادهای نو  و  جدید فرهنگی به صورت  برابر در حوزه های مختلف توجه شود.

وی به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اشاره کرد و گفت: جای این  جشنواره در اصفهان است و این جشنواره در اصفهان پایدار  خواهد ماند.

جنتی انتقال جشنواره  بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به استان های دیگر را  ظلم  به اصفهان دانست و از شهرداری  اصفهان به سبب تاسیس مراکز  فرهنگی و سرمایه گذاری در زمینه های هنری قدردانی  کرد.

 وی گفت: هیات نظارت بر مطبوعات همواره مورد اعتماد مطبوعات کشور هستند و تغییرات در این حوزه موجبات تحول خوبی در بخش مطبوعات خواهد شد.

در این دیدار جمعی از اصحاب رسانه ،  هنر  و  فرهیختگان  هنری اصفهان  دیدگاه های  خود را  درباره  رشد  و  توسعه  فرهنگ و هنر  بیان کرد.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی  امروز برای شرکت در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان به اصفهان سفر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها