قاتل در سرپل‌ذهاب دستگیر شد

قتل به علت اختلافات مالی

اختلاف مالی با قتل دخترعمو پایان یافت

مردی که درپی اختلاف با داماد عمویش، به عنوان مهمان به خانه آنها رفته و همسر او را با روسری خفه کرده و پس از سرقت پول و طلاهای وی فرار کرده بود، از سوی کارآگاهان اداره پلیس جنایی مشهد دستگیر شد.
کد خبر: ۶۰۵۲۸۵
اختلاف مالی با قتل دخترعمو پایان یافت

به گزارش جام‌جم، سرهنگ حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در این باره گفت: چندی پیش مردی با مراجعه به پلیس آگاهی از کشته شدن همسر جوانش در خانه روستایی‌شان خبر داد.

در پی این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و در تحقیق از شاکی معلوم شد هنگامی که وی به خانه‌اش بازگشته با جسد همسرش درحالی رو‌به‌رو شده که روسری‌ای دور گردنش پیچیده بوده و مبالغی پول همراه طلاهای همسرش به سرقت رفته است.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان جنایی همراه شاکی به خانه مرد جوان در روستا اعزام و متوجه شدند چند ساعت از زمان جنایت می‌گذرد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی یادآور شد: با گزارش موضوع کشف جسد به بازپرس کشیک ویژه قتل و هماهنگی قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و شوهر او نیز برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافت و در بازجویی عنوان کرد در مرگ همسرش نقشی نداشته و نمی‌داند چه کسی او را کشته است.

با جمع‌بندی این اطلاعات معلوم شد آنها هیچ اختلافی با هم نداشته‌اند و مرد جوان در زمان قتل در محل کارش بوده و در این جنایت نقشی ندارد.

ردپای یک آشنا در جنایت

بیدمشکی خاطرنشان کرد: در حالی که جستجو برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری عامل آن ادامه داشت، کارآگاهان اطلاع یافتند، شوهر مقتول با پسرعموی همسرش اختلاف مالی داشته و چندبار نیز در همین ارتباط با او مشاجره کرده و از سوی وی تهدید شده است.

وی افزود: ماموران با احتمال این که او در این جنایت نقش داشته باشد، برای دستگیری وی اقدام کردند، اما متوجه شدند او به طرز مرموزی ناپدید شده و خانواده‌اش نیز از وی خبری ندارند.

در پی فرار این مرد، کارآگاهان اطمینان یافتند او در مرگ زن جوان نقش دارد و با زیر نظر گرفتن پاتوق‌های وی، دو روز پیش او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

اعتراف متهم به قتل و سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی یادآور شد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل دختر عمویش اعتراف و عنوان کرد، با شوهر او اختلاف مالی داشته و روز حادثه نیز به خانه روستایی آنها رفته تا در این باره به نتیجه‌ای برسند و وقتی متوجه شده دخترعمویش در خانه تنهاست، وسوسه شده به قصد انتقامگیری از شوهرش، طلاهای او را بدزدد و به همین منظور به زن جوان حمله و او را با روسری خفه می‌کند و سپس با سرقت طلاهایش و مقداری پول، متواری می‌شود.

بنا بر این گزارش، با اعتراف عامل جنایت، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ب.س
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
۰
۰
ای لعنت به همچین آدمایی كه انقدر بی رحمند.

نیازمندی ها