با تفکر برد وارد زمین می شویم

صالح: به استقلال نگاه ملی نشد

مجید صالح مربی تیم اسقتلال گفت: در حال حاضر 9 بازیکن در اردوی تیم‌های ‌ملی حضور دارند و چند بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌توانند در تمرینات شرکت کنند.
کد خبر: ۶۰۵۰۳۵
صالح: به استقلال نگاه ملی نشد

سایت جام جم ورزشی- مجید صالح طی گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم اظهار داشت. در حال حاضر 9 بازیکن در اردوی تیم‌های ‌ملی حضور دارند و چند بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌توانند در تمرینات شرکت کنند، اما با این وجود ما از یکشنبه تمرینات‌مان را شروع کردیم در هفته آینده که ملی‌پوشان به تیم اضافه می‌شوند، می‌توانیم تمرینات جدی‌تری را پشت‌سر بگذاریم. امروز هم در دو نوبت تمرین می‌کنیم و فردا هم به احتمال همین برنامه را سپری می‌کنیم تا با انجام تمرینات بدنسازی به آمادگی بیشتری برسیم.
صالح در ادامه گفت: وظیفه‌مان این است که در لیگ از سایر تیم‌ها عقب نیفتیم.
 به همین دلیل در همه بازی‌های‌مان با تفکر برد وارد زمین می‌شویم و هدف‌مان این است که در بازی‌های معوقه‌مان هم بتوانیم به برد برسیم، هرچند که فشار بازی‌های لیگ به دلیل انجام بازی‌های معوقه همچنان همراه ماست، ولی با این حال هدف ما فقط کسب پیروزی است و از آنجا که تا5 ماه در حال و هوای مسابقات خارجی نیستیم، طی این مدت همه فکر و ذکرمان را معطوف بازی‌های داخلی لیگ و جام‌حذفی می‌کنیم تا به نتایج دلخواه‌مان برسیم.
 مربی استقلال در ادامه با یادآوری اینکه در بازی‌های آسیایی از استقلال حمایت چندانی نشده اعلام کرد: بعضی مواقع در ایران گویا کسب افتخارات زیاد خوب نیست و به همین دلیل بعضی‌ها دوست ندارند یک تیم موفق شود و اینقدر که استقلال نگاه ملی به فوتبال ایران داشت به این تیم نگاه‌ملی نشد تا همین عوامل هم در فینالیست نشدن ما تاثیر بگذارد. اگر استقلال به قهرمانی آسیا می‌رسید افتخاراتش فقط مختص این باشگاه نبود و بلکه برای فوتبال ملی ما و همه مردم ایران بود اما در آستانه بازی‌های حساس ما در آسیا نه حمایت شدیم و نه به استقلال به عنوان نماینده ملی نگاه شد تا همین مسائل هم در روند بازی‌های ما تاثیرگذار باشد. اینجور وقت‌ها بایدفکر کنیم اگر افتخاری است مختص یک نفر نیست و بلکه  به نام ایران ثبت می‌‌شود. واقعا باید ریشه‌یابی فرهنگی شود که چرا گاهی موفقیت‌ها را نمی‌توانیم ببینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها