بیش از 50 درصد اعمال جراحی زیبایی بینی هیچ ضرورتی ندارد

زیبایی‌بینی؛ نیم تا 25 میلیون تومان !

برنامه «کافه سوال» روزهای جمعه و شنبه با دعوت از متخصصان زیبایی و چهره‌های شناخته شده به موضوع داغ «جراحی بینی» در ایران می‌پردازد.
کد خبر: ۶۰۴۸۹۰

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، روز جمعه پریناز ایزدیار بازیگر و دکتر مجید راستی‌اردکانی و روز شنبه هم تینا آخوندتبار، بازیگر و دکتر محمدمهدی ترزی به این برنامه می‌آیند تا درباره این مساله در کافه سوال صحبت کنند.

سهیل سلیمانی، تهیه‌کننده «کافه سوال» درباره اهداف این برنامه گفت: قصد داریم با حضور عزیزانی که بعضی از آنها تجربه جراحی زیبایی بینی داشته‌اند، این موضوع مهم را از دیدگاه‌های مختلف بررسی کنیم.

سلیمانی افزود: سعی می‌کنیم در این برنامه تریبونی برای انعکاس دیدگاه‌های مختلف در این حوزه باشیم، به همین دلیل مهمانان برنامه با حساسیت خاصی انتخاب شدند. همچنین گزارش‌هایی مردمی برنامه هم با همین دیدگاه تهیه شده است. به گفته سلیمانی هر پزشک متخصص به همراه یک بیمار که جراحی خاصی داشته در استودیو برنامه حاضر می‌شود، این بیماران تجربیات خود را در حوزه مورد بحث در اختیار مخاطبان «کافه سوال» قرار می‌دهند. «کافه سوال» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو است که جمعه و شنبه هر هفته با اجرای مژده لواسانی از شبکه دو پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها