در ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در همدان

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» منتشر می‌شود

تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «لشکر خوبان» عصر امروز (دوشنبه) در مراسمی با حضور جمعی از فعالان فرهنگی در تالار غدیر وزرات کشور رونمایی شد
کد خبر: ۶۰۴۴۲۶
تقریظ رهبر انقلاب بر «لشکر خوبان» رونمایی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن و تصویر این تقریظ را که عصر امروز (دوشنبه) در مراسمی با حضور جمعی از فعالان فرهنگی در تالار غدیر وزرات کشور رونمایی شد، منتشر می‌کند:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ـ این نیز بخشی از آن تصویر عظیم و باشکوهی است که ما همواره آن را از دور دیده و تحسین کرده و بزرگ شمرده‌ایم بی‌آنکه از ریزه‌کاری ها و نقش های معجز‌آسای تشکیل دهنده‌ آن و رنگ آمیزی های بی‌نظیر جزء جزء آن، به درستی خبر داشته باشیم. این کتاب شرح این ریزه کاری های حیرت انگیز در بخشی از این تابلوی ماندگار و تاریخی است.

آنچه درباره‌ عملیات بدر و والفجر ۸ و کربلای ۵ و کربلای ۴ و بیت المقدس ۲ و ۳ در این کتاب آمده از بخش های برجسته‌تر آن است.

همچنین مجاهدت ها در کوه های غرب؛ در ماووت و گرده‌رش و قامیش دیگر آن بلندی های سخت، و نیز آنچه به یگان ها و دستجات اطلاعات و غواص مربوط می شود و نیز بخش های دیگری از آن در خور آن است که در شکل فیلم و رمان عرضه شود.
فروردین ۹۲».

رهبر انقلاب اسلامی پیش از این در حاشیه یکی از دیدارهایشان فرموده بودند: «این کتاب لشکرخوبان پر است از اعجاب و عظمت ناگفته‌ رزمندگان غواص و اطلاعات عملیات جنگ. در ایامی که این کتاب را می‌خواندم بارها و بارها متاثر شدم.»

«لشکر خوبان» کتاب خاطرات آقای مهدیقلی رضایی از واحد اطلاعات عملیات لشکر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس است که توسط خانم معصومه سپهری به رشته‌ تحریر در آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها