مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد

5 تا 11 آذر، زمان ثبت نام کنکور دکتری 93

کارنامه داوطلبان دکتری منتشر شد

کارنامه نتیجه نهایی آزمون ورودی دوره دکتری (PHD) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۲ بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۲۸۶۸
کارنامه داوطلبان دکتری منتشر شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و با وارد کردن شماره پرونده و مشخصات فردی شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد و یا شماره داوطلبی و مشخصات فردی، کارنامه نتیجه نهایی خود را مشاهده کنند و درصورت لزوم از آن پرینت بگیرند.

حسین توکلی تاکید کرد: کنترل های متعدد و بررسی های مختلفی در تنظیم کارنامه داوطلبان به عمل آمده و از صحت کدرشته محل قبولی پذیرفته شدگان، اطمینان لازم به دست آمده است بنابراین احتمال اشتباه در مندرجات کارنامه داوطلبان منتفی است.

وی افزود: با این وجود، چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارنامه، درخصوص کدرشته‌های انتخابی و یا دیگر مندرجات کارنامه سوالی داشته باشند، می‌توانند سوالات خود را حداکثر تا ۱۵ آبان ماه ۹۲ منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش مطرح و پاسخ را از همین سایت دریافت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش به داوطلبان توصیه کرد از هرگونه ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری به منظور سوال درباره کارنامه علمی آزمون خودداری کنند و گفت که به مکاتبات اینترنتی که پس از تاریخ ۱۵ آبان ماه ۹۲ در سایت سازمان سنجش در این زمینه ارائه شود نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد.

توکلی یادآور شد: براساس برنامه زمانی اعلام شده قبلی، اطلاعیه سازمان سنجش درباره پذیرش دانشجو در برخی کدرشته محل های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی کدرشته های آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۲ از روز دوشنبه، ۲۹ مهرماه از طریق نشریه پیک سنجش و سایت اینترنتی سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.(ایرنا) 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها