متهم شیاد از مالباخته‌ها 10 تا 50 میلیون تومان پول گرفته بود

پرداخت وام با سود کم؛ ترفند مرد کلاهبردار

مردی که با راه‌اندازی یک شرکت در شهرستان شهریار غرب استان تهران، به بهانه پرداخت وام‌های کلان با سود 4 درصد از مردم کلاهبرداری کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۰۵۷۸
پرداخت وام با سود کم؛ ترفند مرد کلاهبردار

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد او قصد دریافت وام از بانکی را داشته که موفق نشده تا این که با مشاهده آگهی روزنامه‌ای در زمینه خرید و فروش وام از سوی یک شرکت، به دفتر آن در شهریار رفته، پس از توافق با مدیر شرکت، 10 میلیون تومان به وی پرداخت کرده تا یک ماه بعد وام 50 میلیون تومانی با سود 4درصد دریافت کند.

در ادامه مشخص شد او هر چه منتظر می‌ماند، خبری از وام نمی‌شود و در مراجعه به دفتر شرکت نیز مطلع می‌شود دفتر اجاره‌ای بوده و مدیر شرکت آن را تحویل مالک داده و به مکان نامعلومی رفته است و کسی از او خبری ندارد.

ده‌ها شاکی دیگر در پرونده کلاهبردار شیاد

با طرح این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و به دستور بازپرس ناصر جمال اوغلی، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران برای دستگیری مرد کلاهبردار آغاز شد. در ادامه ده‌ها نفر دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی، از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند.

ماموران با تحقیق از شاکیان متوجه شدند این افراد نیز برای دریافت وام به دفتر شرکتی در در شهریار مراجعه کرده‌اند و پس از ثبت‌نام برای دریافت وام با سود چهار درصد، هر کدام از 10 تا 50 میلیون تومان پرداخت کرده‌اند و قرار بوده وام‌های کلانی را بعد از دو هفته تا یک ماه دریافت کنند، اما مدیر شرکت بی آن که وامی به آنها پرداخت کند، متواری شده و شرکتی که راه‌اندازی کرده بوده نیز قلابی بوده است. در ادامه معلوم شد، تصاویر رایانه‌ای به دست آمده از مرد کلاهبردار با همان متهمی که پلیس در تعقیبش است، مطابقت دارد و او همه شاکیان را فریب داده است.

بنا بر این گزارش، جستجوی پلیس برای دستگیری مرد کلاهبردار ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها