
به گزارش فارس، نامدار عبداللهیان افزود: مهارت کنار آمدن با دانشآموزان عادی و آگاهی دانشآموزان عادی از نیازهای دانشآموزان استثنایی، مهمترین مزیت اجرای این طرح برای دانشآموزان استثنایی در مدارس عادی است.
وی ادامه داد: بهرهمندی دانشآموزان از معلم رابط و آموزشگاه پشتیبان و برخورداری معلمان مشارکتکننده در طرح از مزایای ویژه، از دیگر ویژگیهای آموزش تلفیقی و فراگیر است.
عبداللهیان با اشاره به وجود 40 هزار دانشآموز استثنایی در حال تحصیل در مدارس عادی کشور گفت: هم اکنون بیش از 112 هزار دانشآموز استثنایی در کشور شناسایی شدهاند که براساس ابلاغیه جدید آموزش و پرورش، مقرر شد سالانه هزار دانشآموز استثنایی در کنار دانشآموزان عادی در مدارس عادی پذیرش شوند و تحصیل کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
«جامجم» در گفتوگو با سخنگوی فراکسیون زنان مجلس بررسی کرد
تهیهکننده و کارگردان مستند رئالیتی «کارخنده» درباره چالشهای تولید این برنامه و تغییرات در فصل چهارم آن توضیح میدهد
فیلمساز بوشهری معتقد است سینمای ماندگار، بازتابی از ملاقات انسان با خویشتنِ خویش و سیر درونی اوست.