رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

مشکلات ثبت الکترونیکی اسناد را رفع می کنیم

علل بروز مشکل در طرح ثبت آنی اسناد رسمی

مدیر آی تی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور علل بروز مشکلات در طرح ثبت آنی را برای برخی دفاتر اسناد رسمی تشریح کرد.
کد خبر: ۵۹۹۴۸۷
علل بروز مشکل در طرح ثبت آنی اسناد رسمی

بردیا صدرنوری اظهار کرد: در اجرای طرح ثبت آنی معاملات که از 26 شهریور آغاز شده تاکنون 68 هزار و 345 سند به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد 17 هزار و 994 سند بیع، 26 هزار و 725 سند وکالت،‌ 3 هزار و 429 سند رهنی و مابقی شامل انواع اسناد رسمی بوده است.

مدیر آی تی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با اشاره به ثبت 6 هزار و 338 سند از سوی دفترخانه‌های اسناد رسمی گفت: برخی از دفاتر با ابراز گلایه از عدم دسترسی به سیستم اظهاراتی خلاف واقع و بر علیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور داشته‌اند و این در صورتی است که قطعی اینترنت به صورت مقطعی و کاهش سرعت و پهنای باند یکی از دلایل عدم دسترسی بوده است.

صدرنوری در ادامه تصریح کرد: برخی از دفاتر اسناد رسمی باید در دوره آزمایشی این طرح دفاتر خود را به خطوط ارتباطی مورد نیاز مجهز می‌کردند که  این کار صورت نگرفت.

وی افزود: همچنین بی میلی برخی از افراد در استفاده از این سامانه و استفاده نکردن برخی از کاربران از سیستم در دوره آزمایشی مشکلاتی را رقم زده که باید با صبر و شکیبایی منتظر برطرف آن‌ها باشیم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
صداقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
لطفا برای صحت موضوع به اتفاق مدیر مزبور به چند دفتر مختلف اسناد سری بزنید
سردفتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
اخه 60هزار سند در6روز برای 13هزار دفترخانه یعنی هر دفتری در روز چندتا مشتری راه انداخته
امیر شهبازی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
به مدیر محترم IT بفرمایید تشریف ببرن وضعیت دفتر خانه ها رو مشاهده !كنند
مدیر كمپانی های بزرگ دنیا برای كوچك ترین مشكلاتشون جلوی یك ملت خم می شن و معذرت خواهی می كنند. یكم یاد بگیرین بد نیست. چیزی از بزرگی كسی كم نمی شه.
دفتریار
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
كذب محض است .برنامه ساده ای است .چرا نتوانیم با آن كار كنیم .پنج روز است هیچ ننوشته ایم .الان گفتند 76هزار سند ثبت شده !! كنتور می اندازند.به دفاتر رفته و گزارش تهیه كنید. اسناد فروش اقساطی مشمول جریمه تاخیر شدند به علت عدم ثبت .پهنای باند ضعیف است .خوب یكسال دیگر كا ررا شروع میكردید.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
اسناد بجای آنی یك هفته ای ثبت میشه و خیلی مسخره است
بردیا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
با سلام آقای بردیا صدر نوری اگر از واقعیات خبر ندارند بهتره یك روز در دفاتر اسناد حضور داشته باشد تا مشكلات ثبت هر سند را ببیند والله مردم و دفاتر خسته شده اند
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
آقای نوری ، حتما این تعداد سند رو خودتون ثبت كردین ؟ چرا به شعور ملت توهین می كنین؟ بنده از روزه 26 ام
كل دفترخانه های تهران و ارومیه رو گشتم كسی 1 سند هم ثبت نكرده. شما آدرس كسی رو كه می تونه ثبت كن رو بده ما هم كارمون لنگ نمونه بریم اونجا. جناب، محض اطلاع الان 6 روزه ماشین بنده مونده تو پاركینگ تعویض پلاك فقط به خاطر این كار شما. قضاوت با مردم فهیم
دفتریار
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
این سامانه جوابگوی این همه دفتر خانه ها نیست، سیستمشون هنگ كرده! زیر بار نمیرن !
یك مراجعه كننده سرگردان به دفترخانه ها
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
۰
۰
از 26 شهریور تا به امروز یعنی 1مهرماه در شهر تبریز حداقل 10 دفترخانه سر زدیم جهت انجام و تنظیم وكالت هیچ كدوم بدلیل مشكلات موجود در سیستم قبول نكرده اند تعدادی هم نیمه تعطیل هستن .آیا مسئولین و دست اندركاران ذی ربط عمق این بی برنامگی را درك می كنند یا نه !!!متاسفانه رییس سازمان ثیت اسناد و املاك كشور چنان از عدم بی توجهی سر دفتران طی مدت آزمایشی این طرح ابراز ناخشنودی می نمایند و به نوعی مسئولیت را به گردن این قشر می اندازند كه آدم فكر میكند دفترخانه ها زیر نظر سازمان دیگری مثلا محیط زیست بوده و ایشان خبر نداشته اند كه دفترخانه ها آموزش یا زیر ساخت لازم رو ندارند و بالاجبار ادامه اجرای این طرح رااعلام مینماییند ولی متاسفانه با این وضعیت ركود اقتصادی تاوان این بی برنامگی رو مردم پرداخت می كنند به نظر اینجانب مراجعه به دفترخانه ها سوژه خوبی برای برنامه 20.30 این هفته می تونه باشه......

نیازمندی ها