با فریبا کلهر، داستان‌نویس و خالق قصه‌های یک دقیقه‌ای

مستأجر ادبیات بزرگسال و صاحبخانه در ادبیات کودکم

قصه گویی به سبک ننه سرما

چهارمین برنامه کارگاهی «راویان کوچک: کتاب، کودک، فردا» با محور قصه گویی به سبک «ننه سرما» در فرهنگسرای تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۵۹۹۰۹۷
قصه گویی به سبک ننه سرما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران، چهارمین برنامه کارگاهی «راویان کوچک: کتاب، کودک، فردا»، با محور قصه گویی به سبک ننه سرما با حضور اعضای شورای کتاب کودک و خانه کتابدار برگزار می شود.

فاطمه نکویی، معصومه رعنا و امامی از اعضای شورای کتاب کودک، در این برنامه حضور خواهئد داشت.

این گزارش می افزاید: در چهارمین برنامه کارگاهی راویان کوچک، روش صحیح مطالعه و کتابخوانی به 9 تا 11 ساله ها آموزش داده می شود.

در این برنامه همچنین آموزش «قصه گویی به سبک ننه سرما» با استفاده از تزییناتی همچون کرسی و لباس محلی ارایه خواهد شد.

این برنامه کارگاهی با مشارکت شورای کتاب کودک و خانه کتابدار در تاریخ پنجشنبه چهارم مهرماه جاری ازساعت 10 الی 12 میزبان کودکان و مادران خواهد بود.

گفتنی است؛ راویان کوچک یکی از برنامه های فرهنگسرای تهران در حوزه کتاب و کتابخوانی است که در قالب کارگاه های قصه گویی برای کودکان برگزار و در آن 9 تا 11 ساله ها به شیوه ای خلاقانه با دنیای قصه گویی و قصه نویسی آشنا می شوند.

آموزش قصه گویی، مصور سازی و روش های صحیح مطالعه، بازدید از کتابخانه ها و مراکز آموزشی ویژه گروه سنی کودک، دعوت از نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک برای ارایه تجربیات خود در کارگاه ها، آموزش کتاب سازی و خلق اثر با توجه به قوه خلاقیت کودکان، جمع آوری آثار خلق شده توسط گروه هدف و داوری آنها جهت انتخاب برترین آثار و در نهایت برگزاری نمایشگاه آثار خلق شده توسط کودکان که جنبه ای کاملا تشویقی دارد، مراحل پی درپی اجرای طرح «راویان کوچک: کتاب، کودک، فردا» هستند.

بر اساس این گزارش، زمان برگزاری این کارگاه ها تا قبل از بازگشایی مدارس در روزهای چهارشنبه صبح ها و بعد از بازگشایی مدارس، بعد از ظهرها خواهد بود.

علاقمندان می توانند به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، پشت دبیرستان اندیشه، خیابان ساحل، بوستان باغ نو، فرهنگسرای تهران، کتابخانه شهر مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44137060 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها