مقاله خاتمی در روزنامه گاردین:

فرصتی استثنایی برای ایران و غرب

بازیگر نقش «ستایش» در آستانه اعدام!

سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش «ستایش» را در بیلبوردی تبلیغاتی در شهر وین اتریش نصب کرده و در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی خواسته که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی شود!
کد خبر: ۵۹۸۸۱۵
بازیگر نقش «ستایش» در آستانه اعدام!

به گزارش ایسنا به نقل از 598، گزارشگران ناشی این سازمان به اصطلاح بین‌المللی که در انتشار اسناد کذب علیه جمهوری اسلامی ایران لحظه ای تامل نمی‌کنند، به جای جست‌وجوی کلمه سکینه محمدی آشتیانی - مجرمی که از سال 1384 به جرم مشارکت در قتل همسرش در زندان تبریز به سر می‌برد و محکوم به اعدام است  نام نرگس محمدی را سرچ کرده‌اند.

نتیجه این جست‌وجو می‌شود افتضاحی که حتی محمد مصطفایی وکیل فراری سکینه آشتیانی هم نتوانسته این اشتباه را متوجه مسئولان این سازمان کند.

بر اساس این گزارش، سکینه محمدی آشتیانی در سال 84 با همدستی پسر عمه شوهرش، همسر خود را به طرز فجیعی به قتل رسانده است.

منافقین درخط  پایان

کشته شدن تعداد زیادی از حلقه‌های زنجیره رهبران منافقین در عراق و سپس تعطیلی کامل پادگان اشرف، انتظار 48 ساله قربانیان ترور و خانواده‌هایشان را دوچندان کرده که بخواهند با چشمانی خونبار، پایان همیشگی این سازمان تروریستی را نظاره‌گر باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛در سال 1365 مرکز اصلی سازمان تروریستی منافقین به کشور عراق منتقل شد. در همین سال، صدام حسین دیکتاتور عراق، زمینی به مساحت حدود 40 کیلومتر مربع، از اموال کشاورزان عراقی را غصب و به پاداش خوش‌رقصی مسعود رجوی در جنگ علیه ایران، به وی هدیه کرد!

تعصب و وابستگی شخص مسعود رجوی به پادگان اشرف، به حدی بود که این مکان را ناموس سازمان می‌دانست. پادگان اشرف، علاوه بر دارابودن امکانات وسیع نظامی و نزدیک بودن به خاک ایران، سفره جاسوسی از کشورهای منطقه را برای اربابان آمریکایی‌شان پهن کرده بود. به همین خاطر، حتی از توافقنامه سازمان ملل با دولت عراق (2011) سرپیچی کرده و با چنگ و دندان، بر ماندن در اشرف پافشاری داشتند.

استقبال آمریکا از مواضع ایران

این روز‌ها موضوع آینده روابط ایران و آمریکا و چشم انداز حصول توافق میان دو کشور، به مهم‌ترین بحث محافل دیپلماتیک و بین‌المللی تبدیل شده است. در این میان، به نظر می‌رسد، هر دو طرف در بیان مواضع خود به گونه‌ای رفتار می‌کنند که ضمن باز نگه داشتن فضا، در ادامه روند مثبت کلی باشند.

به گزارش «تابناک»، سه روز پس از آن که مقامات ارشد دولت اوباما گفتند، رئیس جمهور آمریکا برنامه‌ای برای دیدار دوجانبه با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران ندارد، شماری از مقامات دولتی آمریکا از تمایل اوباما به انجام چنین دیدار و تلاش برای بهبود فضای روابط دو کشور خبر می‌دهند.

از سوی دیگر، روزنامه «وال استریت ژورنال» از تلاش محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران برای ترتیب دادن دیدارهای دوجانبه با مقامات ارشد آمریکایی خبر داده است. ظریف به منظور فراهم کردن مقدمات سفر روحانی به نیویورک، هم اینک در این شهر است.

بزرگترین لبخند او

اکونومیست در مقاله ای تحت عنوان «بزرگترین لبخند او» نوشت: رئیس جمهور جدید ایران اقدامات جدید و جذاب و در عین حال بی سابقه ای را آغاز کرده است. هر یک از گام های اتخاذ شده از سوی ایران در روزهای اخیر نشان دهنده ی تعدیل مواضع این کشور در حوزه روابط بین المللی است.

روحانی در گفتگوی تلویزیونی با یک شبکه خارجی که به خودی خود بی سابقه بود، گفت که ایران هرگز به دنیال سلاح های کشتار جمعی نیست. رئیس جمهور ایران همچنین گفت که او اختیار تام در مسئله هسته ای دارد.

در روز 24 سپتامبر، روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد، جایگاهی که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین اغلب از آن به عنوان تریبونی برای انتقاد و عصبی کردن دشمنان ایران استفاده می کرد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مرتضی رستمی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
۰
۰
بسمه تعالی مطالب وعنوانهای درج شده ازسایت های خبری نشان دهده مواضع وعملكرد خوب دولت اعتدال میباشد؛ باشد درسایه توجه حضرت مهدی عج الله تعالی شریف ودعای خیرمادران شهدا هرچه زودتر مشكلات این مردم خوب و كم توقع مرتفع گردد و باردیگردنیا دیدگاه جدیدی به ایرانی پیداكند انشالله
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
۰
۰
از خدا میخواهیم كمك كند هرچه زودتر مشكلات اقتصادی واجتماعی مردم رفع شود و مردم در سایه آسایش و آرامش زنگی زیبائی داشته باشند
عبدلی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
۰
۰
امیدواریم باهمت مسئولین و با درایت هر چه تمام تر آنهامشكلات موجود به یاری خدا رفع شود.تا مردم خوب كشور مان طعم شیرین زندگی رابچشند بعداز انقلاب و بعد از 8سال دفاع مقدس و مشكلات بعد جنگ بخدا لیاقت این مردم این وضع موجود نیست.مابایستی باتمام دنیا روابط دوستانه داشته باشیم بجزاسرائیل. ماباید زیرك وباهوش باشیم و از تعامل با غرب استفاده كنیم به جهت ساختن كشور خود واستفاده ازاین همه منابع خدادادی.

نیازمندی ها