نامادری سنگدل که دختر هشت ساله شوهرش را در خانه‌اش در شهریار شکنجه داده و دست و پای او را می‌سوزاند، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۷۵۵۵
نامادری، دست و پای دختر 8 ساله را می‌سوزاند

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران، از همسر خود به اتهام کودک‌ آزاری شکایت کرد.

شاکی که راننده کامیون بود، گفت: چندی پیش در پی اختلاف با همسرم، از او جدا شدم و با گرفتن حضانت دخترم که هشت سال دارد، با هم زندگی می‌کردیم تا این که پس از مدتی با زنی که از شوهرش جدا شده و صاحب چند فرزند بود، از دواج کردم.

وی اضافه کرد: پس از ازدواجمان، فرزندان همسرم با پدرشان ماندند و هر از گاهی برای دیدن مادرشان به خانه‌مان می‌آمدند. از مدتی پیش با مشاهده آثار کبودی و سوختگی روی بدن دخترم، علت را جویا شدم اما او پاسخ درستی نمی‌داد و می‌گفت هنگام بازی با بچه‌ها به زمین خورده و زخمی شده یا این‌که هنگام کمک کردن به نامادری‌اش برای پخت غذا سوخته است.

شکایت از نامادری به اتهام کودک‌آزاری

شاکی یادآور شد: به حرف‌های دخترم مشکوک شده و موضوع را از همسرم پرسیدم اما او ادعا کرد دخترم را کتک نزده است تا این‌که چند روز پیش برای کار به شهرستان رفتم و وقتی باز گشتم، متوجه آثارسوختگی‌های جدیدی روی دست و بدن دختر کوچولویم شدم. وقتی این بار علت را جویا شدم، با گریه گفت نامادری‌اش او را کتک زده و سوزانده است و از من خواست او را برای همیشه از آن خانه ببرم. از همسرم بابت کودک‌آزاری شکایت دارم.

با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، تحقیقات در این باره آغاز شد و در ادامه با هماهنگی قضایی کارشناسان اداره اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی، همراه ماموران به خانه شاکی رفته و دختر هشت ساله را به بهزیستی انتقال دادند.

دختر خردسال بار‌ها شکنجه شده بود

کارشناسان اورژانس اجتماعی در بررسی وضع کودک اعلام کردند به بهداشت او رسیدگی نشده و وجود آثار سوختگی و زخم در بدن و دست و پای این دختر خردسال نشان می‌دهد او مدت‌هاست مورد کودک‌آزاری قرار گرفته است.

در ادامه با گزارش این نتایج به بازپرس پرونده، دستور دستگیری نامادری صادر و وی به پلیس آگاهی منتقل شد.

کودک از آزار‌های نامادری گفت

ابتدا در تحقیق از دختر خردسال معلوم شد نامادری‌اش در غیاب پدرش او را کتک می‌زده و بدنش را می‌سوزانده و به مسائل بهداشت و تغذیه‌اش رسیدگی نمی‌کرده و تهدید می‌کرده اگر ماجرای آزار‌های او را برای پدرش تعریف کند، دوباره بدنش را می‌سوزاند.

در ادامه مشخص شد این کودک آن‌قدر از نامادری‌اش و مواجهه با او وحشت دارد که حاضر به باز گشت به خانه‌اش نیست.

اعتراف متهم

در ادامه نامادری سنگدل نیز در مواجهه حضوری با دختر خردسال، بناچار به کودک‌آزاری اعتراف و عنوان کرد علاقه‌ای به دخترک نداشته و می‌خواسته به جای نگهداری از او، از فرزندان خودش مراقبت کند بنابراین وقتی دختر خردسال شیطنت می‌کرده و به حرف‌هایش گوش نمی‌داده، او را کتک می‌زده و دست و پایش را می‌سوزانده و اکنون از رفتار‌هایش شرمگین است.

بنا بر این گزارش، برای این نامادری سنگدل، از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران قرارقانونی صادر شد.

تحقیقات پلیس برای رازگشایی از دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد و اگر مشخص شود پدر کودک نیز با نامادری همدست بوده است، با او نیز برخورد قانونی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۲۲
زرگر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
ازقاضی پرونده تقاضا میكنیم عین سوختگیهای روی بدن دختر معصوم را با نامادری شیطان صفت اجرا و حكم قصاص صادر كنند دل ما هموطنان از اینگونه رفتارها بدرد میاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
یعنی خیلی واجب،باید سر بچه ات زن بابا بیاری تو كه از اولی خیری ندیدی میخواستی از دومی ببینی بشین بچه ات را نگه دار
bh
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
تو كه میدونستی بچه داره باهاش ازدواج نمیكردی!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
وقتی حیوانات به بچه حیوانات دیگر رحم میكنند این موجود دوپا چگونه این همه بیرحمی می كند واقعا انسان حالش دگرگون میشود
گپ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
شما هم با خبر هاتون ما خواننده های احساساتی رو تحت تاثیر قرار می دید خوب حالا ما از دست این نا مادری نامهربان حرصمون گرفته چكار كنیم با اعصاب آدم بازی می كنید چه كاری از دستمون بر می یاد انجام بدیم حداقل این مادر خاطی در دسترسمون نیست، چیكار كنیم ؟
مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
با سلام
لطفا این دختر را نزد مادر خودش برگردانید نه بهزیستی كه هر دختری به عاطفه مادری نیاز دارد الان شاید متوجه نشود وقتی بزرگ می شود دچار خلاءهای روحی و روانی قرار می گیرد فرزندانی كه نامادری بدی نداشتند به سن نوجوانی كه رسیدند دچار كمبودهای عاطفی مادر بودند پس بهترین كار این است كه این دختر را برای همیشه به مادر واقعی خودش برسانید و اگر مادراو امتناع كرد به او آگاهی بدهید بالاخره هر چی باشد مادر است اگر آگاهی از عواقب این كار داشته باشد مطمئناً قبول می كند. به فكر آینده این دختر باشید. جدی بگیرید . تورا خدا این دختر را قربانی نكنید.
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
همه این مسائل برمیگردد به ناهنجاری های اجتماعی - فرهنگی و سیاسی كه باید ریشه یابی ودرمان گردد.
تیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
این بلاهارو بر سردختره آورده باید بیشتر ازاین بلاها رو سر این نامادری بی وجدان آورد
یك كارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
من كه زن اول دارم دنیا را به پایش ریختم هیچ خیری ندیدم تو میخواستی زن دوم بیاد وفادار باشد بخدا غیر ممكن
نگار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
مگه میشه كسی كه خودش مادره بچه ای رو كه از مادر خودش دوره آزار بده ...
زهره
Australia
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
به نظر من باباش باید از اول می فهمید كه آثار ضرب و جرح و سوختگی است وقتی می داند بچه اش با نامادری زندگی می كند (خصوصا اوقاتی را تنها هستند) . حالا یك چراغ بردار دنبال مادر بچه ات كه هر قدر هم بد بوده حداقل برای بچه ات مادر بوده و مادری می كرده است . به این خانم مجرم هم بگویم كه تو حتی مادر برای بچه های خودت هم نیستی كه از دوری آنها ادعا می كنی در رنج و عذاب هستی . اگر مادر واقعی بودی از امانت مردم به خوبی نگهداری می كردی به نیت سپردن فرزندانت به دست خداوند تا حفظشان كند . تو نیكی می كن و در دجله انداز - كه ایزد در بیابانت دهد باز . چطور دلت می آمد یك موجود ضعیف تر از خودت را شكنجه كنی . اگر باباش رضایت بده خیلی بی وجدان است .
ناشناس
Philippines
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
تو رو خدا اول مطمئن بشید پدر دختره صلاحیت نگهداریشو داره بعد بچه رو بهش تحول بدین و اگر نه این بچه با مشكل روحی، بعدا در آینده ممكنه این عقده ها تو دلش بمونه و یكجایی سرریز بشه و مشكلات زیادی ایجاد بشه
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
قصاص كنید لطفا
بی نام
United States
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
برای عبرت دیگر كودك آزاران لطفا قصاص كنید
بابك
United States
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
۰
۰
قصاص شود نامادری!
چرا زن دوم میگیری؟
اكبرعمو
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
۰
۰
سلام . به نام خدا
نه واسه این عمل زشت ودور ازشعور و عقل بلكه باید در موارد هنجاری دیگر هم ریشه یابی و فرهنگ سازی كرد از همین لحظه
حسن
Netherlands
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
۰
۰
معلوم نیست توی این شهریار چه خبر است , همیشه یك صفحه به شهریار تعلق دارد , اما این مرد باید بداند كه نامادری یا زن بابا برای مرد بچه دار مناسب نیست , بابا طلاق نگیرید بچه ها بدبخت می شوند , یا ازدواج نكنید یا اگر كردید با فرد مناسب ازدواج كنید كه بعد مجبور نشوید طلاق دهید و بچه ها را بدبخت كنید , زن و شوهر هم همان زن و شوهر های قدیم كه به پای همدیگر پیر میشدند .
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
۰
۰
ازقاضی پرونده تقاضا میكنیم عین سوختگی های روی بدن دختر معصوم را با نامادری شیطان صفت اجرا و حكم قصاص صادر كنند دل ما هموطنان از اینگونه رفتارها بدرد میاد

یاحسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
۰
۰
خدا لعنتش كنه اینها مرگ را فراموش كردند
مریم از تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
۰
۰
پدر هم علاوه بر این نامادری باید تنبیه شود.ازداج مجدد نمیكرد نمی شد؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
۰
۰
پدر این كودك هم سهل انگار و بی توجه بوده و گرنه خیلی زودتر ار اینها باید متوجه میشده.
نیما
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
۰
۰
خدا لعنتش كنه ایشالا یه روز خوش نبینه این نامادری
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها