پرونده مردی به اتهام کودک آزاری یک دختر دانش آموزدر شهر قدس (قلعه حسن خان) با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شد.
کد خبر: ۵۶۷۰۳۶
مرد کودک آزار در یک قدمی محاکمه

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، حبیب پروین  دادستان عمومی و انقلاب دادسرای شهر قدس (قلعه حسن خان) غرب استان تهران، درباره صدور کیفر خواست برای یک راننده به اتهام کودک آزاری گفت:رسیدگی به این پرونده بهمن سال گذشته هنگامی در دستور کار پلیس قرارگرفت که خانواده سه دختر دانش آموز با حضور در دادسرا علیه مردی که راننده سرویس مدرسه فرزندشان بود، شکایت کردند.

وی افزود: در تحقیق ازاین خانواده‌ها معلوم شد، مرد راننده دست یکی از دختران را گرفته و او را با چاقو تهدید کرده و دو نفر دیگر فقط دیده اند که وی در خودرو چاقو نگهداری می‌کند.

بنابراین با تشکیل پرونده قضایی در دادسرا و شروع تحقیقات، مرد راننده دستگیر مدعی شد، دختران دانش آموز دروغ می‌گویند و او بی گناه است.

 دادستان عمومی و انقلاب شهر قدس افزود: با توجه به این که شاهدی مبنی بر آزار و اذیت دختران دانش آموز وجود نداشت و نظریه پزشکی قانونی نیز  مشخص کرده هیچ کدام از دختران دانش آموز مورد آزار و اذیت قرار نگرفته اند و اقدام متهم از مصادیق کودک آزاری و تهدید بوده، پرونده متهم با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال و بزودی متهم در دادگاه محاکمه خواهد شد.

وی با اشاره به این که مراجع قضایی با هنجارشکنان و مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد، از خانواده خواست برای پیشگیری از وقوع جرایمی مشابه صلاحیت رانندگان سرویس های مدارس فرزندان خود را بدقت بررسی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
۰
۰
مرسی سایت ایسنا و جام جم از پیگیری و همدردی با طفل بی گناه . حتمأ باید به سزای اعمالش برسد و چند نفر دیگه ...
نام:
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
۰
۰
نظر خود را وارد كنید: كاش طی احكام ثانویه چشم های اینگونه افرادنابینامیشد تادرادامه حیاتشان زجربكشندوموردعبرت واقع شوند.مرگ كمترین عقوبت برای ایندسته ازافرادهست .
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
۰
۰
اگر تجاوز نكرده نباید خیلی حساس شد اما غصم میگیره اونا هم كه تجاوز كردن بعد یك تا 2 سال حبس ازاد میشن...

نیازمندی ها