فردی که با جعل عناوین مختلف از شهروندان اخاذی می کرد، درشهرستان پاکدشت شرق تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۵۸۰۱
مرد هزار چهره دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فرهاد قدسی فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص اخاذی فردی که خود را مامور معرفی می کند، تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی وارد عمل شده و تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی متهم آغاز کردند.

وی افزود: مأموران با پیگیری سرنخ های به دست آمده متوجه شدند، متهم که مجرمی حرفه ای است، با معرفی خود تحت عناوین سرهنگ سپاه، دکتر، خانواده شهید و... از مردم اخاذی می کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این ارتباط با تحقیقات گسترده پلیسی محل تردد متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی دستگیرشد.

سرهنگ قدسی اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک قبضه سلاح کمری جنگی با دو عدد گلوله و یک سلاح کمری قلابی، یک رشته دستبند فلزی قلابی، دوعدد قمه به همراه 10عدد مهر با محتویات نامه نگاری و تعدادی نامه و فرم خام با سربرگ ادارات و نهاد های دولتی، کشف شد.

وی افزود: متهم 35 ساله در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بود ولی هنگام مواجه شدن با ادله پلیس و همچنین کشف مدارک شناسایی جعلی لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر هوشیاری و شناخت اینگونه افراد، گفت: مردم در صورت مشاهده افرادی که خود را مامور معرفی می کنند حتماً کارت شناسایی درخواست کنند و در صورت مواجهه با افراد مشکوک آن را به پلیس گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها