مردی که با ادعای نفوذ در مراجع قضایی و حل مشکلات شهروندان بندر گز در استان گلستان از آنها کلاهبرداری می‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۴۸۹۷

به گزارش جام‌جم، سرهنگ محمود علی‌فر، فرمانده انتظامی بندر گز در استان گلستان در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی این شهر از فردی به‌اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد او برای حل مشکل قضایی خود به مرجع قضایی رفت و آمد می‌کرده که در این میان با مردی آشنا شده که خود را فردی بانفوذ معرفی و ادعا کرده می‌تواند مشکل قضایی او را در قبال دریافت یک میلیون و 800 هزار تومان حل کند. وی افزود: چند روز بعد مبلغ درخواستی آن مرد را می‌پردازد، اما هر چه منتظر می‌ماند، خبری از او نمی‌شود و نمی‌تواند او را پیدا کند.

دستگیری مرد شیاد

فرمانده انتظامی بندر گز یادآور شد: با تشکیل پرونده‌ای در این باره و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم، ماموران در ادامه جستجوها، چند روز پیش مخفیگاه مرد کلاهبردار را شناسایی و او را دستگیر کردند.

علی‌فر خاطرنشان کرد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی، اعتراف کرد علاوه بر این شاکی، از افراد دیگری نیز به همین شیوه کلاهبرداری کرده و با دریافت پول از آنها، بی‌آن‌که مشکلشان را حل کند، متواری شده است.

بنا بر این گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها