لاریجانی در دیدار فرستاده ویژه نخست وزیر ژاپن:

روش‌های فکری حل مسئله هسته‌ای از سوی غرب اصلاح شود

نظر رئیس مجلس درباره رادیویی که تأسیس کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رادیو معارف برای کسی که می‌خواهد مضامین دینی را در سطوح مختلف دنبال کند، خوراک آماده ای را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۵۹۵۰۵۰
نظر رئیس مجلس درباره رادیویی که تأسیس کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در پانزدهمین سالروز تأسیس رادیو معارف دکتر علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رادیو معارف گفت: یکی از شبکه هایی که من از آن استفاده می کنم شبکه رادیویی معارف است ؛ گاهی در اتومبیل یا اوقاتی که فرصت داشته باشم رادیو معارف و شبکه قرآن را می شنوم و استفاده می کنم مطالب خیلی خوبی در این رادیو مطرح می شود.

لاریجانی در پاسخ به این پرسش که «در زمان ریاست شما در سازمان صداوسیما رادیو معارف تاسیس شد و اکنون که در آستانه پانزدهمین سالروز تاسیس این شبکه رادیویی هستیم آیا این رادیو به اهدافی که تعیین شده بود رسیده است؟» تصریح کرد: می‌توان گفت بخش عمده‌ای از اهداف اولیه تاسیس این رادیو محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته این امور کیفی است و همیشه این اهداف می‌تواند تعالی پیدا کند ولی در مجموع می‌توان گفت شبکه رادیویی خوبی است. برای کسانی که می‌خواهند مضامین دینی را در سطوح مختلف دنبال کنند، خوراک آماده‌ای را فراهم می‌کند و برای اقشاری که این تعلقات را دارند خیلی مفید است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تبریک سالگرد تأسیس رادیو معارف برای تلاشگران این رادیو آرزوی توفیق کرد.

لبیکی شنیدنی برای حجاج بیت الله الحرام

برنامه «لبیک» برای بیان اسرار حج به حجاج بیت الله الحرام از رادیو معارف پخش می‌شود.
به مناسبت هفته حج  و در آستانه ایام پرفضیلت حج، با همکاری بعثه مقام معظم رهبری برنامه «لبیک» تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت و حجاج بیت الله الحرام می‌شود.

در این ویژه برنامه شش قسمتی محورهای موضوعی همچون بیان اسرار و آداب حج و اعمال آن، بیان احکام حج و آنچه از احکام شرعی برای حاجیان ضروری است، معرفی اماکن زیارتی و دیدنی مکه و مدینه؛ و بیان فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی بعثه مقام معظم رهبری در حج تمتع سال 92 توسط حجج اسلام هوشیاری و حاجی ابراهیمی تبیین می‌شود.

ویژه برنامه «لبیک» کاری از گروه فقه و سیره به تهیه کنندگی و سردبیری روح الله اسماعیلی و گویندگی مجید گلشیری از شنبه 16 تاپنج شنبه 21 شهریورماه 92 از ساعت 8:40  از رادیو معارف تقدیم شنوندگان معارف جو  و حجاج عزیز خواهد شد.

ماه کرامت ویژه دهه کرامت منتشر شد

رادیو معارف پنجمین شماره از ویژه نامه مجازی معارف نامه را با عنوان «ماه کرامت» منتشر کرد.

این شماره از نشریه با دو عنوان «بانوی کرامت» و «سلطان کرامت» ویژه میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت امام رضا علیه السلام برای مخاطبان فرهیخته رادیو معارف ارائه شده است.

معصومه شناسی، بررسی ابعاد اخلاقی شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها، دهه کرامت و فضیلت شهر قم در کلام رهبری مدظله العالی، مناقب خوانی و شعر خوانی، سیره امام رضاعلیه السلام، اخلاق رضوی، زندگی امام رضا علیه السلام و... بخشی از عناوین موضوعات مطروحه در این شماره از معارف نامه می باشند.

«معارف نامه» عنوان نشریه‌ای مجازی است که همه ماهه به صورت الکترونیک و در قالب پادکست بر روی وبگاه رادیو معارف ارائه شده و قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان برای مشاهده این نشریه مجازی می‌توانند به صفحه اختصاصی «معارف نامه» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها