دربی 77 کلاس فوتبال ایران را پایین آورد

مظلومی: این دربی ارزش دیدن نداشت

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها در چند سال اخیر در جدول رده‌بندی رتبه‌ای بالاتر از پنجم نداشته‎اند، گفت: امیدوارم بازی بعد پرگل باشد.
کد خبر: ۵۹۴۸۶۳
برهانی:پرسپولیس این سالها از رتبه پنجم بالا نیامده است

 آرش برهانی در حاشیه  تمرین عصر امروز شنبه استقلال در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به نظر من دربی متفاوتی بود. بازیکنان پرسپولیس بیشتر خطا کردند و وقت بازی را گرفتند. آنها فقط به دنبال ارسال توپ‌های بلند بودند و از این حربه می‌خواستند استفاده کنند که در این امر موفق نبودند و شرایطی را به وجود آوردند که هافبک‌های ما بیشتر به دنبال زدن توپ‌های سوم بودند.‌

وی در پاسخ به این سئوال که آیا دو تیم به دنبال مساوی بودند یا خیر گفت: هر دو تیم به دنبال برد بودند. اینکه سرمربی ما به دنبال حفظ رکورد بوده، تنها یک صحبت پوچ و بی منطق است. ما در نیمه دوم عرصه را بر حریف تنگ کردیم و دیدید چند موقعیت گل را با بدشانسی از دست دادیم اما با توجه به اینکه در چند سال اخیر پرسپولیسی‌ها نتواستند جزو پنج تیم برتر باشند، همین مسئله باعث شد تا بازیکنان ما کمی آنها را دست کم بگیرند و حساب ویژه‌ای روی این تیم باز نکنند.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سئوال که به عنوان یک هوادار از نتیجه بازی راضی هستید یا خیر، گفت: اگر هوادار بودم از این نتیجه ناراحت می‌شدم چون دو تیم با داشتن این همه ستاره نتوانستند پیروز از زمین خارج شوند.

به گزارش مهر ، برهانی در خصوص پس لرزه‌های دربی عنوان کرد: پس لرزه این بازی این است که بازی خوب از آب در نیامد و آن شادابی و نشاط را نداشت. باید بپذیریم که در این چند سال فاصله استقلال و پرسپولیس بسیار زیاد شده است و پس از بردهای متوالی که استقلال مقابل پرسپولیس کسب کرد باعث شده است تا استقلال کمی با خیال آسوده‌تر بازی کند.

برهانی همچنین اظهار کرد: امیدوارم بازی برگشت بهتر از این دیدار باشد و یک بازی پرگل را شاهد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها