دومین باخت تیم قلعه نویی در اهواز

استقلال با شکست به استقبال شهرآورد رفت

تیم فوتبال استقلال در دیدار با تیم همنام خوزستانی خود با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا با تن دادن به دومین شکست خود در این فصل به استقبال شهرآورد پایتخت در روز جمعه برود.
کد خبر: ۵۹۳۰۷۱
استقلال با شکست به استقبال شهرآورد رفت

به گزارش جام جم ورزشی ، در آخرین بازی هفته هفتم  که به قضاوت محمد رضا اکبریان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد ، تیم استقلال خوزستان در هر نیمه یک گل به تیم قلعه نویی زد تا سفید پوشان تهرانی در این دیدار دست خالی اهواز را ترک کنند .
در این بازی که در هوای گرم و کشنده اهواز برگزار شد ، دو تیم ارایه گر یک بازی پایاپای بودند ، اما شاگردان عبداله ویسی با استفاده بهتر از فرصت های خود دومین شکست را نیز به تیم تحت امر قلعه نویی تحمیل کردند تا آبی ها با شکست به استقبال داربی تهران بروند.   در دقیقه 38 نیمه اول، عادل کلاه کج در محوطه شش قدم با مهدی رحمتی تک به تک شد تا با یک ضربه آرام ، توپ را به قعر دروازه سفید پوشان های پایتخت هدایت کند .
در شرایطی که سفید پوشان تهرانی اعتقاد به آفساید داشتند ، این توپ آفساید نبود چون ضربه میداودی پس از برخورد به مدافع استقلال تهران ، زیر پای کلاه کج افتاد تا او نیز دروازه تیم امیر قلعه نویی را باز کند .
در نیمه دوم نیز و با وجود آنکه قلعه نویی با بیرون کشیدن آرش برهانی ، آندو تیموریان را به خط میانی تیمش اضافه کرد تا فشار بیشتری را بر روی دروازه تیم میزبان در جهت جبران گل خورده تدارک ببیند ، اما نه تنها به این مهم نایل نشد ، بلکه دروازه تیمش را نیز برای بار دوم بر روی علی بیگدلی گشوده دید تا استقلال با باقی ماندن در امتیاز 14 ، فرصت صدرنشینی را از دست بدهد . در حال حاضر فولاد خوزستان که در هفته هفتم با نتیجه 3 بر یک به پرسپولیس باخت با 15 امتیاز در صدر قرار دارد .
تیم استقلال خوزستان با این پیروزی 8 امتیازی شد تا دو پله در جدول صعود کرده و در جایگاه یازدهم بنشیند . 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها