کشته شدن تروریست هایی از چچن، اندونزی، عربستان و اردن

تلفات سنگین مزدوران محور ضد سوری

دبیر شورای نگهبان:

دشمن آرزوی مسلط شدن بر سوریه را به گور می برد

دبیر شورای نگهبان با اشاره به توطئه های استکبار جهانی در سوریه گفت: دشمنان آرزوی مسلط شدن بر سوریه را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۵۹۳۳۳۹
دشمن آرزوی مسلط شدن بر سوریه را به گور می برد

آیت الله احمد جنتی یکشنبه شب همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد صاحب الزمان (عج) رباط اصفهان، گفت: توطئه های دشمن به واسطه ضربه خوردن از اسلام است و نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام نقشه طراحی می کنند.

وی با بیان اینکه سوریه یعنی ایران، حزب الله و مقاومت، افزود: به همین دلیل دشمنان اسلام دست به دست هم داده اند تا این کشور را از پای درآورند و برای براندازی آن نقشه های شوم می کشند.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: اگر دشمن در سوریه به اهداف شوم خود برسد، حزب الله و ایران را در اهداف بعدی خود قرار می دهد ولی قطعا بداند این آرزو را به گور خواهد برد.

وی متذکر شد: استکبار تلاش می کند رژیم صهیونیستی را بر سوریه مسلط کند و از این طریق انقلاب های اسلامی منطقه را سرکوب کند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه پیام مردم ما برای آیندگان و جهانیان ایستادگی است، افزود: همه وظیفه داریم صبر کنیم و برای رفع مشکلات تلاش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن همواره در حال توطئه است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره با تدابیر مختلف توطئه های دشمن را خنثی کرده اند که نمونه آن خنثی کردن فتنه ۸۸ بود که با هدایت های ایشان و حضور حماسی مردم در ۹دی خنثی شد.

امام جمعه موقت تهران به روی کار آمدن دولت یازدهم نیز اشاره کرد و افزود: این دولت از همان ابتدا کار خود را زیر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز کرده است و ایشان نصیحت ها و رهنمودهای لازم را به این دولت داشته اند.

آیت الله جنتی همچنین گفت: مسوولان برای رفع مشکلات کار خود را انجام می دهند و رهبر معظم انقلاب همواره بر کار مسوولان نظارت دارند و تصمیمات کلی زیر نظر ایشان گرفته می شود. ایشان در امور جزیی دخالتی نمی کنند ولی اگر ببینند برخی حرکت ها موجب ضربه خوردن به اسلام می شود، حتما مسوولان را می خواهند و به آنها تذکرات لازم را می دهند و تکلیف را مشخص می کنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام اقدامات را به خوبی رصد می کنند و گزارش فعالیت ها از مجراهای مختلف به ایشان می رسد.

دبیر شورای نگهبان همچنین به تحریم های دشمنان اشاره کرد و افزود: این تحریم ها اگر بر هر حکومتی وارد می شد، آن حکومت را به سرعت از پا در می آورد ولی در کشور ما به واسطه مغزهای متفکر جوانی که یکی از فرصت ها و ظرفیت های انقلاب هستند، ادامه مسیر انقلاب به سمت رشد و تعالی میسر شده است.

وی افزود: امام باقر (ع) و امام صادق (ع) در یک جهاد علمی تلاش کردند تهدیدها را به فرصتی برای نشر معارف اسلام تبدیل کنند.در این مدت شاگردان این دو امام دهها هزار حدیث را از این دو امام در زمینه های مختلف احکام فقهی، اخلاق و عقاید و بسیاری از رشته های علمی ثبت و ضبط کردند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه امروز میراث شیعه به دست ما رسیده است، افزود: امروز ندای اسلام غرب و شرق عالم را فرا گرفته است.

امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت امام خمینی (ره) در ادامه راه انبیاء و ائمه اطهار (ع) محقق شد و شر استکبار و استبداد از سر مردم این سرزمین برداشته شد.

آیت الله جنتی اظهار کرد: شهدا با درس گرفتن از مکتب امام خمینی (ره) در راه دفاع از اسلام مجاهدت کردند و برای ما امنیت و فرصت تبلیغ و نشر اسلام را به یادگار گذاشتند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها