سردار جزایری:

سوریه متجاوزان را با شکست بدرقه می کند

سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران در مورد تهدیدهای نظامی غرب بر علیه سوریه گفت:سوریه تصمیم گرفته است بماند و متجاوزان را با شکست بدرقه خواهد کرد.
کد خبر: ۵۹۳۰۶۲
سوریه متجاوزان را با شکست بدرقه می کند

وی افزود: هدف نهایی سیاست غرب، تضعیف کشورهای اسلامی است اما اینکه تهدیدهای اخیر آمریکا در مورد سوریه تا چه اندازه جدی است به این پرسش برمی‌گردد که آیا آمریکا قادر است پیامدهای یک اقدام نظامی علیه این کشور را کنترل و مدیریت کند؟

در پاسخ باید گفت شواهد و قرائن بیانگر این است که آمریکا و متحدین آن می‌توانند جنگ‌افروزی کنند لیکن قادر به مهار و کنترل آن نخواهند بود و این بزرگترین چالش برای آمریکا به حساب می‌آید.

سردار جزایری تاکید کرد: تلاش آمریکا در منطقه آن‌ است که تا آن‌جا که می‌توانند روسیه را از این منطقه استراتژیک دور کند؛ روس‌ها می‌دانند که سنگر سوریه برای آنها بسیار مهم و راهبردی است لذا نباید اجازه مانور به آمریکایی‌ها داده شود.

وی گفت:هر گونه جنگ‌افروزی جدید در منطقه آتش‌بازی خطرناک به حساب می‌آید؛ در این آتش‌بازی منافع موجود آمریکا در منطقه، حامیان آمریکا و به‌خصوص صهیونیست‌ها به شدت به خطر خواهد افتاد و خط (قرمز) سوریه مین‌ریزی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عدالت
United States
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
ان شاالله دیكتاتور سوریه با خفت بدرقه خواهد شد.

نیازمندی ها