جزئیات دستور اسد به فرماندهان نظامی سوریه

منابع نزدیک به بشار اسد گفتند: به فرماندهان نظامی سوریه دستور داده شده است که با شدت تمام به حملات و بمباران های احتمالی واکنش نشان دهند.موشکهای یاخونت و ام 600 مستقر شده است و ماهواره ها می توانند آمادگی آنها برای مقابله با اهداف احتمالی را تایید کنند.
کد خبر: ۵۹۲۳۱۷
جزئیات دستور اسد به فرماندهان نظامی سوریه

به گزارش پایگاه النهرین،این منابع بیان کردند: فرماندهی نظامی سوریه از مدتی قبل تحرکات کلاسیک ارتش را لغو کرده است و انبارهای استراتژیک به شکل سیار است و امکان هدف قرار دادن آنها دشوار است.

منابع فوق افزودند: خسارتهای ناشی از هر حمله آمریکایی-انگلیسی زیاد خواهد بود، زیرا آن نیروها هدفشان بر هم زدن  توازن است.اگر هدف مسلط کردن تکفیری ها و گروههای مسلح باشد نظام سوریه چاره ای جز واکنش نشان دادن  ندارد.

منابع نزدیک به رئیس جمهوری سوریه همچنین با اشاره به واکنش این کشور به حمله احتمالی نظامی غرب از سهل الوصول بودن اهداف استراتژیک رژیم صهیونیستی برای سوریه خبر دادند.

این منابع بیان کردند: مدارس در اسرائیل ده روز بیشتر نیست که باز شده اند. و غرب نمی داند که حمله به سوریه سبب خواهد شد که اسرائیلی ها به پناهگاه بروند و اگر موشکهای اسکاد صدام پنج هزار کیلومتر را باید می پیمود تا به اسرائیل برسد موشکهای سوریه پس از پنجاه کیلومتر به اسرائیل و مراکز حساس آن می رسند.اگر اسرائیل واکنشی نشان دهد سوریه چیزی برای از دست دادن ندارد.

این منابع احتمال دادند که تیم حقیقت یاب بدون اینکه طرفی را محکوم کند از سوریه خارج شود به ویژه اینکه سازمان ملل به مواضع مبهم شهرت دارد.

منابع نزدیک به بشار اسد اعلام کردند: دستاورد بزرگ باراک اوباما تماس جان کری وزیر خارجه آن با ولید المعلم برای آتش بس در منطقه الغوطه که گروههای مسلح متحمل شکست شده اند، بود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
۰
۰
اخ چی میشه اگه بزنه اسرائیل رو تبدیل به تلی از خاك كنه
----
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
۰
۰
امیدوارم آه مظلومان وكودكان فلسطین به ثمر نشسته وریشه اسرائیل محو ونابود گردد.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
۰
۰
امیدوارم كه یه طوری بشه اسرائیل نابود بشه جنگ خیلی بده ولی جنگی كه اسرائیل رو نابود كنه خیلی خوبه
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
۰
۰
صدام هم رجز می خواند و بلوف می زد دیدیم چه شد این فقط آدمهای ساده لوح اند كه در اوهام وخیالات بسر می برند.
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
۰
۰
انشااله جنگ نیمشود ولی اگر شد به گفته امام خمینی رحمت اله علیه این غده سرطانی (اسرائیل)باید محو شود به امید خدا از صفحه روزگار محو و سرنگون شود

نیازمندی ها