پلیس آگاهی تهران درخواست کرد؛

زن فروشنده سکه‌های تقلبی را شناسایی کنید

زن تبهکار که اقدام به فروش سکه های طلای تقلبی در تهران می کند تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۰۶۹۰
زن فروشنده سکه‌های تقلبی را شناسایی کنید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اوایل تیرماه سال 92  احدی از فروشندگان طلا و جواهر در منطقه گلبرگ با مراجعه به کلانتری عنوان داشت که خانم حدودا 40 ساله ای اقدام به فروش تعداد 49 عدد سکه ربع بهار آزادی به شاگرد مغازه اش نموده اما زمانیکه وی به مغازه مراجعه و سکه‌های طلای خریداری شده را مورد بررسی قرار داده متوجه شده است که این سکه‌ها خارج از سیستم بانک مرکزی ضرب شده است.

با تشکیل پرونده اولیه با موضوع کلاهبرداری و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران  پرونده جهت رسیدگی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که سکه‌های ربع بهار آزادی فروخته شده به شاکی پرونده از جنس طلا بوده و حتی عیار آنها نیز 18 می‌باشد  اما با توجه به اینکه ضرب آنها خارج از سیستم بانک مرکزی انجام شده ارزش واقعی آنها از قیمت سکه‌های ضرب شده از سوی بانک مرکزی کمتر است و فروشنده این سکه‌ها را به همان قیمت سکه های بانک مرکزی به شاگرد طلافروشی فروخته است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به متواری بودن متهم پرونده و جهت شناسایی هویت وی  دستور انتشار تصاویر بدست  آمده از متهم تحت تعقیب پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی هویت  محل‌های تردد و یا مخفیگاه متهم شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 21866349 در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند ؛ همچنین از سایر مالباختگان و شکات احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند نیز دعوت می‌شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در سیدخندان _ خیابان ابذر غفاری _ بالاتر از بیمارستان رسالت _ جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
مه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
۰
۰
شاید زنه خودشم از یه صرافی خریده باشه و نمیدونه غیره بانكیه،چرا با آبروی مردم به راحتی بازی میشه، ضمن اینكه دارید میگید طلای 18 عیار بوده پس جنس تقلبی نبوده و فقط ضرب سكه غیر بانكیست كه اون رو صرافی تشخیص نداده مردم عادی چطور تشخیص بدن؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
۰
۰
خوبه سكه ها طلا بوده ومبلغی تفاوت بابت بسته بندی باعث ابروریزی و جاپ عكس تمام رخ میشه و فقط یكنفر شاكی داشته انهم سهل انگاری شاگرد ولی قاتلان و متجاوزین به ناموس و جنایتكاران بدون هیچ دغدغه فعالیت میكنند و پس از دستگیری خیلی محترمانه با انها رفتار میشود
نپرس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
۰
۰
در پاسخ به علی اقا باید گفت دانسته ها را نباید گفت
??
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
۰
۰
منم با علی اقا موافقم.سكه ها طلا بوده كه !!!!
كاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
اول اینكه سكه بانكی عیار 22 یا 900 میباشد نه 18 عیار و دوم اگر وزن وعیار و جنس سكه ها اگر طلا بوده چه دلیلی داره كه توسط اداره آگاهی پیگرد داشته باشه ! بنظرم اگر از لحاظ قانونی مشكلی هست چرا پیگیر ضرب كننده سكه نمیشید ! اینهمه سكه دربازار با مارك و آرم شركتهای مختلف

نیازمندی ها