سلطانی فر:رای ندادن مجلس به من سیاسی بود

مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش در دولت حسن روحانی که توسط مجلس شورای اسلامی رای اعتماد نیاورد در مصاحبه ای گفته است که یک اراده سیاسی باعث شده وی رای نیاورد.
کد خبر: ۵۹۰۳۳۸
سلطانی فر:رای ندادن مجلس به من سیاسی بود

سلطانی‌فرکه چند روز پس از رای نیاوردن در مجلس، به مشهد رفته تا کمی از فضای کار دور شود در گفت وگو با خبر آنلاین تاکید کرده مجلس نشان داد برخلاف ادعایی که در مورد استفاده از متخصصین دارد و شعاری که در مورد استفاده از ورزشی‌ها در پست‌های ورزشی می‌دهد، در عمل چنین اعتقادی ندارد. آن‌ها این مسئله را در مورد من و حمید سجادی ثابت کردند.

وی افزوده:این یک اراده سیاسی بود که من رای نیاورم. مسائل حرفه ای مدیریتی نبود. اراده سیاسی بود که یک سری از وزرا باید می‌افتادند، حالا من هم بین آن وزرا قرار گرفته بودم.

سلطانی فر یادآور شده وزارت ورزش و جوانان جای حساس و سیاسی است و وزارتخانه‌ای است که شاید در ظاهر سیاسی نباشد، اما در باطن سیاسی است.

پست جدید رستم دولت دهم مشخص شد

رستم قاسمی با حکم دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دولت یازدهم به عنوان مشاور عالی اقتصادی وزیر انتخاب شد.

عصرخبرنوشت، پیش از این ولی الله احمد وند از مشاوران وزارت نفت از پیشنهاد زنگنه وزیر نفت به آقای قاسمی برای ادامه فعالیت در وزارت نفت خبر داده بود که با حکم اخیر گویا جواب قاسمی به پیشنهاد زنگنه منفی بوده است.

به نظر می رسد در سال حماسه اقتصادی و با انتصاب قاسمی که سابقه فرماندهی قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء را در رزومه کاری خود دارد باید منتظر تغییرات مدیریتی در قرار گاه سازندگی خاتم الاوصیاء که وابسته به وزارت دفاع است باشیم چرا که قرار گاه سازندگی خاتم الاوصیاء حتی از داشتن یک سایت اینترنتی نیز محروم است که این موضوع خود شائبه عدم شفافیت کاری در این قرارگاه را به اذهان می آورد.

قرار گاه سازندگی خاتم الاوصیاء به امر مقام معظم رهبری شکل گرفته و رییس Hن وزیر دفاع است اما طبق روال وزیر دفاع جانشینی برای خود در این قرار گاه انتخاب می کند که مسئولیت آن را به عهده دارد.

انجام پروژه های بزرگ نفتی مثل توسعه میدان نفتی سومار ، شرکت در ساخت مسکن مهر،انجام پروژه قطار برقی مشهد تهران ، انجام کنار گذر ساحلی رامسر و پروژه 5 میلیارد دلاری طراحی و ساخت هواپیما از جمله پروژه های قرار گاه سازندگی خاتم الاوصیاء ست.خاتم الاوصیاء سرمایه 2 بانک را نیز در اختیار دارد.

وزیر احمدی‌نژاد هم کاندیدای تصدی شهرداری تهران شد

به گزارش جهان، علی نیکزاد در گفتگو با «نسیم» تاکید کرده به زودی برنامه‌های خود را برای اداره تهران به شورا ارائه می‌کند.

وزیر سابق گفته با دعوت جمعی از اعضای شورای شهر چهارم، وارد رقابت برای تصدی شهرداری تهران شده و وابستگی سیاسی و جناحی ندشته و کاملا مستقل وارد رقابت با گزینه‌های مطرح شده‌است.

پیام حسن روحانی به تندروهای مجلس

صادق زیبا کلام در گفت‌و‌گو با عصر ایران گفته است، بعد ازعدم رای اعتماد مجلس به میلی منفرد، معرفی دکتر توفیقی نشان می‌دهد که آقای دکتر روحانی خیلی مودبانه و در عین حال محکم به تندروهای مجلس این پیام را داد که بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد و رسما به آن‌ها گفت بهتر است در رفتار و کردار خود تغییراتی به وجود بیاورند و در کار دولت کارشکنی نکنند.
وی در ادامه تاکید کرده اگر آقای روحانی دکتر توفیقی را برای  وزارت علوم به مجلس معرفی کند او را باید وزیر علوم دولت یازدهم بدانیم.

واگذاری بی‌حساب و کتاب زمین‌های تأمین اجتماعی به یکی از مسئولان

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس از واگذاری زمین‌های تأمین اجتماعی در مشهد و منطقه یک تهران برای احداث دانشگاه به یکی از مسئولان خبر داد.

وی گفت: در زمان ریاست سعید مرتضوی بر سازمان تأمین اجتماعی زمین‌هایی با وسعت زیاد در مشهد و منطقه یک تهران در اختیار یکی از مسئولان برای ساخت دانشگاه قرار می‌گیرد.

این مقام آگاه در تأمین اجتماعی یادآور شد: با آمدن وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین صمدالله فیروزی بعنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی تمامی دستورات مرتضوی در تأمین اجتماعی ملغی شده است.

وی افزود: واگذاری‌ زمین‌های مختص تأمین اجتماعی کاملا غیرقانونی و بدون تأیید هیات مدیره بوده است.

وی بیان داشت: در تأمین اجتماعی اقدامات غیر قانونی صورت گرفته است که دستگاه‌های نظارتی و بازرسی باید بررسی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
Netherlands
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
۰
۰
آقای روحانی باید از افراد انقلابی در كابینه استفاده كند نه از فتنه گران وطن فروش , كم نیستند افراد انقلابی و تحصیل كرده از این كشور مثل شهید دكترچمران , بهشتی , مطهری
رقبای آقای روحانی درزمان رقابت برای پست ریاست جمهوری انسانهایی بسیار باسواد و انقلابی هستند كه جایشان در این دولت خالی است .

نیازمندی ها