بدون سر، آمده بود دیدن بچه محل قدیمی اش

بی سر بود اما غریب نماند

«پایی که جا ماند» ادای دین به آزادگان و جانبازان

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «پایی که جا ماند» این برنامه را ادای دین به آزادگان و جانبازان دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۵۸۹۳۸۵

به گزارش جام‌جم، پخش برنامه «پایی که جا ماند» که از جمعه بیست و پنجم مرداد همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی آغاز شده هر شب بعد از خبر 22 از شبکه سه به نمایش در می‌آید.این برنامه که در صد قسمت هفت دقیقه‌ای به کارگردانی حسین بیات و تهیه‌کنندگی سهراب تازیکه در گروه فیلم‌های تلویزیونی تهیه شده، به بازخوانی کتاب «پایی که جا ماند» به نویسندگی سیدناصر حسینی‌پور و خاطرات وی از دوران اسارت جانبازان و آزادگان دفاع مقدس می‌پردازد.

سهراب تازیکه تهیه کننده برنامه تلویزیونی «پایی که جا ماند» درخصوص ایده شکل گیری این برنامه اظهار کرد: این برنامه در واقع ادای دینی است به تمامی آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس که با رشادت تمام از میهن خود دفاع کردند. به همین دلیل پخش این برنامه را همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، آغاز کردیم و امیدوارم قدمی هرچند کوچک در این جهت برداشته باشیم.وی درخصوص دلیل انتخاب این کتاب برای ساخت یک برنامه تلویزیونی گفت: شخصا در حوزه آثار مکتوب دفاع مقدس، کتابی در حد و اندازه‌های «پایی که جا ماند» با این ویژگی‌های منحصر به فرد ندیده‌ام.

به نظرم این اثر از هر لحاظ چه نگارش و چه محتوا کار ویژه‌ای است و می‌تواند دستمایه بسیاری از هنرمندان تلویزیون و سینما قرار گیرد. همچنین دستنوشته زیبای رهبر معظم انقلاب بر این کتاب نیز نشان دهنده اهمیت این کتاب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها