رییس کلانتری 177 خاور شهر از دستگیری دو مرد تبهکار که تحت عنوان مسافربر از شهروندان زورگیری می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۷۷۴
مسافربرنماهای زورگیر دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سروان سعیدرضا جمشیدی رییس کلانتری 177 خاورشهر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با سارقان در این منطقه دایره تجسس کلانتری تحقیقات خود را در خصوص شناسایی مناطق جرم خیز آغاز کردند.

این مقام انتظامی با بیان این مطلب، ‌افزود: عصر روز گذشته (جمعه) 25مرداد ماه سال جاری در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران این یگان هنگام گشتزنی در «خاور شهر» به سرنشینان یک خودروی سواری پراید که در حال پرسه زدن بودند، مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران بعد از استعلام از مرکز پیام دریافتند از سرنشینان خودرو در خصوص مسافربرنمای زورگیر شکایت شده است، افزود: بدین ترتیب، بلافاصله ماموران برای دستگیری آنها وارد عمل شده و به راننده دستور توقف دادند اما آنها به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شدند.

رییس کلانتری 177 خاور شهر اظهار کرد: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و راننده بدون توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه داد که طی یک مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند، دستگیر کنند.

سروان جمشیدی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان که «نادر» و «نعیم»  نام داشتند یک کیف زنانه، سه دستگاه تلفن همراه و دو قبضه چاقو کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Switzerland
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
۰
۰
سلام چرا با این افراد طبق موازین اسلام رفتار نمیكنید هر دو دست این افرادو قطع كنید كه اگه خواستن دیگه نتونند ازاین كارهابكنن

نیازمندی ها