رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس آمار از بین سهمیه‌های عمره 11 درصد سهمیه غیر مجاز وجود داشت که همه را قطع کردیم و سهمیه های قطع شده به مردم و به کسانی که در صف انتظار حج هستند، داده شد.
کد خبر: ۵۸۸۴۰۲
11 درصد سهمیه غیر مجاز عمره حذف شد

به گزارش جام جم آنلاین ،‌به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، احمد موسوی در نشست مشترک با مدیران ستادی و مدیران مجموعه حج 92 با اشاره به آیاتی از قران کریم بر ضرورت انجام کار برای زوار خانه خدا تاکید کرد و اظهار داشت: ما مسئولان حج باید تمام تلاش خود را برای خدمت به زائران خانه خدا انجام دهیم زیرا هر ویزایی که برای عوامل صادر می‌شود از ویزای زوار کم خواهد شد و هزینه اعزام شما را هم زائرین می‌پردازند.

این مسئول خطاب به مدیران ستادی و مدیران مجموعه حج 92 گفت: مدیران مجموعه‌ها ویترین سازمان حج و زیارت هستند و مشکلات ناخواسته و تحمیلی که از سوی عربستان به وجود آمد را باید برای مردم اطلاع رسانی کنند. هیچ مسئولی از سازمان حق ندارد از مدیر مجموعه بخواهد کار خلافی انجام دهد و انجام عمل صحیح باید محور کار مدیران مجموعه باشد.

وی همچنین با اشاره به طرح انتقال پزشک کاروان به پزشک مجموعه گفت: در گذشته پزشک کاروان اتاقی را اشغال می‌کرد و زائر در زمان زیارت یا استراحت پزشک او را پیدا نمی‌کرد اما در طرح پزشک مجموعه مطبی در هتل‌ها وجود دارد و پزشکان به صورت شیفت در اختیار مجموعه قرار دارند.

موسوی افزود: هر چند با کاهش تعداد پزشکان به ما هجمه وارد می شود اما به هر تعداد ویزایی که کم شد آن ویزا به زائر داده شد. هیچ کشوری به اندازه ایران پزشک به حج اعزام نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها