وقتی شهرت هم مانع نژادپرستی نمی شود

اپراه وینفری مجری مشهور آمریکایی ماجرایی را که در یک فروشگاه شهر زوریخ سوئیس برایش رخ داد احتمالا هرگز فراموش نخواهد کرد زیرا به دلیل پوست سیاهش فروشنده از فروش یک کیف دستی گران قیمت به او خودداری کرد.
کد خبر: ۵۸۷۰۹۷
وقتی شهرت هم مانع نژادپرستی نمی شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، اپراه وینفری مجری مشهور تاک شو های تلویزیونی آمریکا چهره ای شناخته شده در جهان است. او اخیرا در سفری به سوئیس به داخل یک فروشگاه در شهر زوریخ رفت و یک کیف دستی به مبلغ 35 هزار فرانک سوئیس را پسندید. اما فروشنده به دلیل رنگ سیاه پوستش از فروش کیف به این چهره مشهور خودداری کرد.

فروشنده با اوقات تلخی به اپراه گفته بود که به قیافه اش نمی آید توان پرداخت قیمت کیف را داشته باشد. این در حالی است که اپراه یکی از ثروتمندترین زنان جهان است که ثروت او بیش از 2.5 میلیارد دلار برآورد می شود.

برای اپراه که به اغلب کشورهای جهان سفر کرده است از این پس نام سوئیس مترادف با مهد نژادپرستی خواهد بود.

ترودی گوتز مالک فروشگاه مساله نژادپرستی را تکذیب کرده و مدعی شده که اپراه وینفری در بیان واقعیت اغراق کرده است. بسیاری از محافل توریستی برای نجات تصویر سوئیس از اپراه برای این واقعه پوزش خواسته اند.

ترودی گوتز مالک فروشگاه گفته است به رغم اینکه اپراه وینفری در بازگویی ماجرا اغراق کرده است با این حال یک کیف مارک تام فورد با پوست کروکودیل را به رایگان برای او ارسال خواهد کرد. بدیهی است که او به فروشندگانش دستور خواهد داد در روزهای آینده و تا زمانی که ماجرا به فراموشی سپرده شود با مشتریان خوشروتر و خوش رفتارتر باشند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها