دفن جسد در اتاق پذیرایی!

توطئه زن و دخترانش برای قتل پدر

مردی که با ورود به خانه‌اش متوجه حضور مردی غریبه شده بود، با میله آهنی او را به قتل رساند.
کد خبر: ۵۸۶۷۷۳

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ برزویی، رئیس پلیس آگاهی استان چهار محال و بختیاری در این‌باره گفت: در پی گزارش قتل فردی چهل ساله در یک خانه مسکونی، ماموران با حضور درمحل دو نفر مظنون به نام‌های ناصر بیست ساله و محسن چهل و هشت ساله را که با یکدیگر پدر و فرزند بودند، دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه منکر هر گونه اتهامی شدند، ولی در مواجهه حضوری با مدارک و شواهد ارائه شده از سوی ماموران چاره‌ای جز اعتراف نداشتند.

رئیس پلیس آگاهی استان چهار محال و بختیاری خاطر نشان کرد: به این ترتیب عامل جنایت اعتراف کرد بعدازظهر روز حادثه همراه پسرم از منزل خارج شدم. او به سرکار ش رفت و من نیز قرار بود در جلسه‌ای شرکت کنم، اما به علت دلشوره و اضطراب به منزل بازگشتم و زمانی که در حیاط را باز کردم، متوجه یک جفت کفش مردانه جلوی در شدم و از کنار پنجره، همسرم را با یک مرد غریبه دیدم و به‌علت عصبانیت و ناراحتی به آشپزخانه رفته و یک لوله آهنی برداشتم و با ورود به اتاق خواب، شخص ناشناس را که قصد فرار داشت، با لوله آهنی کشتم.

برزویی خاطرنشان کرد: با اعتراف متهم، وی با دستور قضایی در اختیار ماموران قرار گرفت تا در این زمینه تحقیقات تکمیلی انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها