سناریوی مرد جنایتکار برای قتل همسر دومش

مرد جنایتکار که سناریوی قتل همسر دومش را طراحی و اجرا کرده بود، پس از دستگیری جزئیات قتل را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۹۱۷۴۲
سناریوی مرد جنایتکار برای قتل همسر دومش

به گزارش مهر، پانزدهم مرداد امسال ماموران پلیس آگاهی خراسان شمالی در جریان فوت مشکوک زن جوانی در جاده بجنورد ـ اسفراین قرار گرفتند. ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک خودرو به دره سقوط کرده و جسد زنی حدود سی ساله روی صندلی کنار راننده قرار دارد.

با شروع تحقیقات کارآگاهان متوجه شدند خودرو متعلق به مردی اهل شهرستان گرمه است که صاحب خودرو به اداره آگاهی احضار و معلوم شد او چهاردهم خرداد خودرو را به فردی به نام رضا فروخته و در زمان حادثه نیز خودرو در اختیار این فرد بوده است.

با شناسایی و احضار آخرین مالک خودرو به نام رضا، به اداره آگاهی او در بازجویی گفت: روز حادثه همراه همسر دومم به نام نرگس برای تفریح به جاجرم رفته بودیم که ناگهان خودروی پیکان در حالی که کنار جاده متوقف و همسرم داخل آن بود، به دره سقوط کرد و من هم از ترس فرار کردم.

این ادعاها در حالی مطرح شد که پزشکی قانونی در گزارش خود اعلام کرد زن جوان بر اثر فشار بر ناحیه گردن و خفگی، جان خود را از دست داده است.

با کشف این سرنخ، رضا این بار در بازجویی گفت مدتی بود تصور می‌کردم نرگس با مردی ارتباط پنهانی دارد و این موضوع آزارم می‌داد. به همین دلیل تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. برای اجرای نقشه قتل، یک دستگاه خودروی پیکان خریدم و از نرگس خواستم برای صحبت درباره مشکلاتمان به جاجرم برویم. وقتی به منطقه‌ای سراشیبی رسیدیم، خودرو را پارک کرده و خودم پیاده شدم و سپس پیکان را به سمت دره هل دادم. زمانی که خودرو در عمق 30 متری دره متوقف شد، بالای سر همسرم رفتم، اما دیدم او هنوز نفس می‌کشد که با دستم او را خفه کردم.

متهم به قتل پس از اعتراف به این جنایت و بازسازی صحنه قتل، با قرار قانونی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زهره
United Arab Emirates
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
۰
۰
هر جا كم می آورند می گویند فكر می كردیم با یك مرد دیگر رابطه دارد. خب از او جدا می شدی نه اینكه او را بكشی .

نیازمندی ها