جلسه هیأت دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۶۴۳۴
قدردانی روحانی از دولت احمدی نژاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری دکتر روحانی در این جلسه با تاکید بر اینکه مشی دولت یازدهم، حرکت بر مسیر اعتدال است، تصریح کرد: مطمئناً این دولت در آینده از تجارب و دستاوردهای مسئولان و انسان های خدوم در دولت های پیش از خود استفاده و بهره گیری خواهد کرد.

رئیس جمهور تقارن آغاز بکار دولت جدید با ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفت و خاطر نشان کرد: یقیناً در آینده مردم و مسئولان با مساعی و تلاش بیش از پیش در جهت عبور از مشکلات گام برخواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون هیچگاه نتوانسته اند ملت ایران را از پای درآورند و مردم در دوران دفاع مقدس در شرایطی که هیچ امکاناتی در اختیار نداشتند، روزهای سختی را با یاری خداوند پشت سر گذاشتند، گفت: تلاش و کمک همگانی لازمه عبور از سختی ها و مشکلات است.

در این جلسه همچنین اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ضمن تشکر از دکتر روحانی به خاطر حُسن اعتمادی که در واگذاری مسئولیتی خطیر به وی داشتند، افزود: امیدوارم بتوانیم در جهت رشد و پیشرفت کشور تلاش کرده و پاسخ مناسبی به اعتماد رییس جمهور بدهیم.

وی با تقدیر از تلاشهای آقای رحیمی در سمت معاون اول رییس جمهور در دولت دهم، تصریح کرد: دولت جدید حتماً از تجربیات و همراهی مسئولان پیشین استفاده خواهد کرد.

محمدرضا رحیمی نیز در جلسه امروز هیأت دولت ، گزارشی از عملکرد حوزه معاون اول در دولت دهم و چگونگی برگزاری جلسات دولت، کارگروه‌ها و ستادها ارائه کرد.

روحانی در جلسه هیأت دولت از تلاشها و خدمات وزرا و اعضای دولت دهم تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد مرادی مهروئیه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
۰
۰

احمدی نژاد توكه رفتی دلمون واسه ی تو تنگ میشه

دیگه كارای ایران بدون تو لنگ می شه

تو كه بودی یه صفایی دیگه داشت

به خدا حال وهوایی دیگه داشت

یا دته اون روزی كه رفته بودی بین الملل

می لرزیدن از ترست صهیونیستای پر دغل

هنوزم كوت تنت همونیه كه داشتی

ولی با سادگی یات گل توی دنیا كا شتی

حالا كه وقت خدا حافظیه

آقای روحانی از تو راضیه

مراسم تنفیذ آقای روحانی مبارك باد

نیازمندی ها