رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این‌که با برخی نزدیکان روحانی و ده وزیر پیشنهادی دیدار داشته‌ایم، گفت: ما در مجموع کابینه را خوب ارزیابی می‌کنیم و در عین حال امیدوارم اعتدال به سرنوشت جامعه مدنی دچار نشود.
کد خبر: ۵۸۶۳۳۷

به گزارش فارس، غلامعلی حداد عادل در حاشیه جلسه علنی دیروز با حضور در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم این دولت بتواند هر چه سریع‌تر کار خودش را شروع کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره صلاحیت برخی وزیران گفت: به دلیل مسئولیتی که در فراکسیون اصولگرایان دارم، درباره تک‌تک وزرا اظهار نظر نمی‌کنم تا ان‌شاءالله جمع‌بندی لازم در این زمینه صورت بگیرد.

خبرنگاری از حداد عادل درباره بیانیه فراکسیون اصولگرایان و شرط رای اعتماد به وزرا پرسید که رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ افزود: ما در بیانیه خود نامی از آقای موسوی و کروبی و ستاد انتخابات نیاورده بودیم و فقط به فتنه اشاره کرده بودیم، ملاک ما فعال نبودن در فتنه است و بر سر این شرط خود استوار هستیم. خبرنگاری از حداد عادل پرسید که منظورتان از معتدل‌تر‌شدن کابینه روحانی چیست که وی در پاسخ گفت: منظورم این بود که عنصر افراطی در کابینه نباشد.

نماینده تهران افزود: همه باید به روحانی کمک کنند تا اعتدال در دولت محقق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها