گزارش وزیر کشور از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم:

در انتخابات 92 حماسه مورد نظر رهبری محقق شد

وزیر کشور گفت: مردم بصیر ایران در جای جای کشور در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی مورد نظر رهبری را محقق کردند.
کد خبر: ۵۸۵۱۲۱
در انتخابات 92 حماسه مورد نظر رهبری محقق شد

مصطفی محمدنجار وزیر کشور در ابتدای مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب مردم در گزارش خود از چگونگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با ادای احترام به روح امام (ره) و گرامیداشت یاد شهدا و جانبازان گفت: خداوند سبحان را سپاسگزارم که این سعادت را نصیب ما کرد تا در ایام پرفیض ماه رمضان،‌ در جریان مراسم تنفیذ یازدهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران گزارش مختصری را از حماسه ملت ایران در 24 خرداد ارائه دهیم.  
 
وی افزود: ملت بزرگوار ایران توانستند از آزمون انتخابات سرافراز بیرون آمده و در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی،‌ حماسه سیاسی مورد نظر رهبری را عملی و زمینه و بستر را برای تحقق حماسه اقتصادی به معنای زیبایش عینیت ببخشند.  
 
نجار خاطرنشان کرد: اصل ششم قانون اساسی، اداره کشور را منوط به آرای عمومی دانسته و با برگزاری این انتخابات در خلق حماسه سیاسی تاثیر بسزایی داشت و در اوج و شکوه کامل برگزار شد.  
 
وزیر کشور خاطرنشان کرد:‌ مردم بصیر ایران در جای جای کشور حماسه عظیمی را آفریدند و با استفاده از فرصت انتخابات مسیر دیگری را برای کشور رقم زدند.  

نجار در ادامه سخنان خود عنوان کرد: ملت ایران با درک صحیح از تاثیرات منطقه و بین‌المللی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای آب سردی بر پیکره دشمنان که با برنامه‌ریزی قبلی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم بودند، ریختند.

وی افزود: برگزاری انتخابات 92 علیرغم همزمانی دو انتخابات نشان داد نظام به سلامت انتخابات اهمیت بسزایی می‌دهد و به حق الناس توجه دارند.

وزیر کشور تاکید کرد: دشمنان با آگاهی از اینکه انتخابات نقطه قوت نظام است، آن را با برنامه ریزی قبلی مورد حمله قرار دادند اما خوشبختانه نظام دینی برآمده از رای مردم همواره هوشیار بوده و نقشه‌های آنان را خنثی کرده است.

نجار با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) به زیبایی هرچه تمام تر میزان را رای ملت فرمودند، افزود: با توجه به برگزاری بیش از 34 انتخابات پس از انقلاب اسلامی، انتخابات 92 با همان قدرت استمرار پیدا کرد.

وی ادامه داد: تدابیر حکیمانه برای برگزاری انتخابات و هویدا و آشکار کردن نگاه سوء دشمنان نقش اساسی را در حضور مردم در پای صندوق‌های رای داشت.

وزیر کشور تاکید کرد: انتخابات 92 خط ابطالی بر تمام دروغ پردازی‌ها و مهر تاییدی بر تمام انتخابات گذشته بود.(باشگاه خبرنگران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها